Spring naar bijdragen

1:2 rijden


Menno
 Share

Recommended Posts

dat een jeep veel dorst heeft was ik wel gewend, maar die van mij lust wel 1 liter op 2 km. en als ik dan uitstap stink ik helemaal naar verbrande of slecht verbrande brandstof.

waar kan ik naar kijken, ik hem al afgesteld op een co tester, carburateur uitelkaar gehaald en schoongemaakt.

of kan zon carburateur gewoon versleten zijn omdat ie vroeger op gas heeft gelopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dattie toch wel rijk staat, Menno. Afstellen van de Co zal niet veel helpen, da's eigenlijk alleen het stationair mengsel!

Controleer eers je ontsteking even ( timing!!) en daarna kun je je op de carb concentreren.

Een carburateur zal door LPG niet sneller slijten ofzo... wel kan het gebeuren dat er ergens een kanaaltje verstopt raakt. Controleer de carb asjes ( gasklep e.d.) op speling en controleer o-ringen pakkingen op hun staat en vergeet darbij de "inwendige" exemplaren niet!

Als laatste kun je nog een revisie op de carb uitvoeren.

Veel meer kun je niet doen... prudsen met sproeier grootte misschien??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja het heeft iets geholpen, rij nu 1:3:lol:

ik heb een paar keer de ontsteking verdraait, en zo als ie nu staat draait de motor het mooist, stank is wat minder geworden, maar maandag gaat ie naar de gas boer dan ben ik volgens mij overal van af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...