Spring naar bijdragen

Berichten kwijt, koper kwijt, dempers zoeken baasje!!!


Borowitz
 Share

Recommended Posts

Enige maanden geleden heb ik voor een medeforumlid achterklepdempers besteld in de VS. Hij heeft keurig direct betaald maar had nog geen tijd om ze op te komen halen.

Nu wilde ik graag contact met hem opnemen om te kijken hoe we de dempers bij hem kunnen krijgen want wil het graag afhandelen maar al mijn persoonlijke berichten zijn verdwenen! En ik ben zijn naam vergeten! En hij de mijne misschien ook wel? Wil de gelukkige eigenaar zich hier melden?!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige maanden geleden heb ik voor een medeforumlid achterklepdempers besteld in de VS. Hij heeft keurig direct betaald maar had nog geen tijd om ze op te komen halen.

Nu wilde ik graag contact met hem opnemen om te kijken hoe we de dempers bij hem kunnen krijgen want wil het graag afhandelen maar al mijn persoonlijke berichten zijn verdwenen! En ik ben zijn naam vergeten! En hij de mijne misschien ook wel? Wil de gelukkige eigenaar zich hier melden?!?

Hier is-ie dan. Ik zat met hetzelfde probleem, maar mijn mails kreeg ik terug (planet stond op een block-list)

Geen zorgen, die maak ik me wel, want het renteverlies loop intussen verschrikkelijk op..........:blink:

Hopelijk breng ik je nu niet op een idee voor bewaarloon....:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is-ie dan. Ik zat met hetzelfde probleem, maar mijn mails kreeg ik terug (planet stond op een block-list)

Geen zorgen, die maak ik me wel, want het renteverlies loop intussen verschrikkelijk op..........:blink:

Hopelijk breng ik je nu niet op een idee voor bewaarloon....:wacko:

Haha, de dempers zijn allang blij dat hun rechtmatige eigenaar teruggevonden is! Ik heb de mijne er al opzitten en ze bevallen uitstekend.

Moet ik ze anders voor je opsturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het zo lees laat ik ze liever eerst bevallen, spaart me wellicht nachtrust.:blink:

Je hoeft ze niet op te sturen, binnen twee weken zijn ze opgehaald. Ik dacht dat ik je intussen een mailtje gestuurd had, maar zal ook een PB-tje zetten maandag, dan weet ik of ik het ophalen volgende week in de planning kan proppen.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...