Spring naar bijdragen

Trail De Veluwe 4x4 De Veluwe


RTreffers
 Share

Recommended Posts

Ben net een uur bezig met de fotoos hier te plaatsen en krijg dan een berichtje dat ik er maar 8 mag plaatsen dus alles voor niks,

Doe ik dus niet meer Prudzforum. Twordt steeds leuker net de belastingen . NIET.

http://www.flickr.com/photos/16182987@N00/

Volg de link van R Treffers en ga je daar uitleven.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Psies, er staan notabene 2 Jeeps achter.... Dat zij het niet doen, ze gunnen die soes een pleziertje en daarbij was dit wel erg makkelijk... :bye1:

Klopt precies. Harold wou het zo graag doen dat we hem dat gunde. Bij de eerste poging gebruikte hij een sleeplint zonder rek. De soes sprong een halve meter omhoog. Met een kinetisch lint kreeg hij de CJ wel los, dat was de derde poging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

koffie altijd goed.

Heb de punten niet gezien en de knoppen op het veluweforum doen het niet (bij mij?) :no:en het duurt nogal lang eer je als lid wordt geactiveerd en kunt alleen bij de fotos en punten als lid.(geactiveerd lid)

Hoewel ook een lid nu niet op de ledenafdeling komt heb ik van horen zegen.:P

Hebben nog een Cherokee zien rijden maar die stelde zich niet voor en een CJ5 en later kwam er een prachtige Rode TJ kijken.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben ze een nieuw forum en te weinig bezoekers dat je ze hier moet ronselen??? Rudi ?

Wil hier geen bezoekers ronselen, maar zou het leuk vinden dat mensen die op het evenement zijn geweest eens een kijkje nemen.

En de beste Jeep deelnemer is: Dezperado.

Gefeliciteerd!

Op een dag zal ik net zo goed zijn als Hans, maar eerst nog een paar jaartjes oefenen.

Evert bedankt voor het doorsturen van de uitslag.

Ik ben mooi 8ste geworden, en dat voor de eerste trail met mijn Cherokee! :lol:

koffie altijd goed.

Heb de punten niet gezien en de knoppen op het veluweforum doen het niet (bij mij?) :no:en het duurt nogal lang eer je als lid wordt geactiveerd en kunt alleen bij de fotos en punten als lid.(geactiveerd lid)

Hoewel ook een lid nu niet op de ledenafdeling komt heb ik van horen zegen.:P

Hebben nog een Cherokee zien rijden maar die stelde zich niet voor en een CJ5 en later kwam er een prachtige Rode TJ kijken.:bye1:

De knoppen van de website is een bekend probleem onder FireFox, wordt momenteel druk gewerkt aan een oplossing....

Het activeren van een nieuw lid duurt idd even, dit wordt gedaan door de penningmeester en deze dient de betalingen hiervoor te verifieëren.

Leden die niet op de ledenpagina kunnen komen hebben in de meeste gevallen hun inloggegevens gewijzigd en zijn deze vergeten.

Ik reed idd rond met een maatje ook in een Cherokee. Heb me idd niet voorgesteld :lol::(:(:(. Ik had twee nieuwelingen bij me en was hier erg druk mee, is me ook helemaal ontschoten.... Zal me de volgende keer zekers voorstellen. Wil juist wat mensen leren kennen van het JeepForum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volg de link van R Treffers en ga je daar uitleven.:bye1:
Ben net een uur bezig met de fotoos hier te plaatsen en krijg dan een berichtje dat ik er maar 8 mag plaatsen dus alles voor niks,

Doe ik dus niet meer Prudzforum. Twordt steeds leuker net de belastingen . NIET.

Heb een hele gezellige dag gehad met leuke mensen. Goed geregeld allemaal. Proeven waar we de hele dag mee druk waren. Teamleider was ook toppie.

Harold bedankt. Mooi Jeep team.

Quattro kwam ook nog ff kijken

http://www.flickr.com/photos/16182987@N00/

Toch niet op het forum van 4x4 de veluwe?

forum.4x4develuwe.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...