Spring naar bijdragen

hoe is het met charlie. koprol.


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

Bedankt voor een ieder zijn medeleven.

Net even wezen kijken naar de auto hoe hij er nu bij staat, ik moet eerlijk zeggen dat de schade mij nog meevalt.

Hier enkele foto's. Meer kon ik er niet maken want de batterijen van het toestel waren leeg :wacko:

IMG_0082.jpg

IMG_0081.jpg

IMG_0083.jpg

hallo CHARLIE

Beterschap van deze kant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede vraag Rob,

Ik weet het ook nog steeds niet precies. Feit is alleen dat de snelheid rond die 10-15 zat, en dat hij hem op zijn kant legde in een maximale stuurbeweging. Hoe en waarom snap ik zelf ook niet, en zal ik vermoed ik ook niet meer achterkomen :lol:

Misschien toch iets te maken met compleet nieuwe achter remmerij, maar dat is dan wel erg extreem in eens.

Verder gelukkig nergens last van inderdaad, en morgen gelukkig ook die irritante hechtingen er weer uit :)

Auto staat nu in ieder geval bij de hersteller, morgen maar eens met hem overleggen hoe en wat verder. To be continued.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is meer naar de auto wijzend :no:

Nu maar weer verder met het verhaal. Vandaag bij de schade hersteller geweest. Alles is te maken en verwachte kosten zouden in ieder geval geen total inhouden. Als de hersteller toestemming heeft van de verzekering zal de auto met ca een week weer spik en span zijn.

Maandag dus maar even afwachten, dan komt de expert van de verzekering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...