Spring naar bijdragen

Verlichting Zekering ?


 Share

Recommended Posts

Aan de bestuurderskant werkt én het achterlicht niet én ook de stadsverlichting vóór niet.

Nou heb ik laatst zitten rommelen aan de voorzijde bij, sindsdien geeft de hele linkerkant geen licht.

Dimlicht, remlicht en knipperlicht werken wel normaal, zou stadslicht voor en achter aan 1 kant apart gezekerd zijn ?

Thnx,

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mijn XJ (1991) zitten de parkeerlichten voor en de achterlichten op één zekering, samen met de dashboardverlichting. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dimlicht hier is gecombineerd met de parkeer/achterlichten links, maar....... het blijft wel Jeep natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leontien,

Zet eens een bouwjaar bij je vaste gegevens, dan kan iemand het wellicht even in de Haynes of FSM opzoeken. Zelf heb ik de Haynes 1993-1997. Heb je trouwens al eens in de zekeringenkast gekeken of alle zekeringen OK zijn (links onder dashboard bij mij).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

John, Haynes is zoals gebruikelijk niet mededeelzaam, maar zo te zien loopt alle parkeerverlichting over één zekering. Toch is jouw conclusie voor de hand liggend, en er zijn meerdeere uitvoeringen van de XJ, bedoeld voor verschillende landen of staten. Persoonlijk zou ik eerst links onder het dashboard op zoek gaan naar de zekeringenkast en de zekeringen stuk voor stuk controleren. Dat is de kortste weg dacht ik. Als die er allemaal nog in zitten zou ik op zoek gaan naar de bedrading links voor, als daar een steker niet goed zit of een draadje los, denk ik dat je goede kans maakt dat achter het ook weer doet, omdat ze op een of andere manier wel met elkaar verbonden schijnen te zijn.

Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...