Spring naar bijdragen

Jeepweekend Heeswijk-dinther 6-9 April 2007 Ojoc


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

Dit is een speciaal weekendje, omdat je je voor het hele weekend kunt inschrijven maar ook voor 1 dag, of voor 2 dagen. Dit gebeuren zal plaats vinden van 6 t/m 9 april.

Locatie

Aankomst: vrijdag 6 april

Zaal Stanserhorn, www.stanserhorn.nl

Heibloemsedijk 7

5473 TC HEESWIJK-DINTHER (N-Br)

function map24_removeDefaultValues(){ if (document.link2map24.s.value == 'Adres') document.link2map24.sstreet.value = ''; } Route Beschrijving: Nederland Belgie Frankrijk Duitsland Er is op het weiland een mogelijkheid om te kamperen met caravan of tent, helaas is (kamp)vuur niet toegestaan.

Routes

Zaterdag, t/m Maandag hebben we iedere dag een keuze uit 3 routes die vanaf 10 uur gereden kunnen worden, inschrijvingen dagelijks van 9.30 tot 11.00 uur

DeepPit.jpg

Kosten

Kosten voor dit weekend: ? 40,00 per jeep

Hierbij inbegrepen zijn 3 routes, overnachting en een mooi aandenken

Kosten voor een dag: ? 15,00 per jeep

Hierbij inbegrepen zijn 1 route en een mooi aandenken

Eten

Op zaterdag en zondag is er mogelijkheid tot ontbijt ? 8,50 p.p en kinderen onder de 12 jaar ? 6,50 p.p.,

kinderen onder de 4 jaar gratis.

Verder is ?savonds eten in buffetvorm (3 soorten vlees, koude schotel, rijst, frietjes en salade) voor ? 15,00 p.p., kinderen onder 12 jaar ? 7,50 p.p.

Er is iedere avond een DJ aanwezig.

Inschrijving

Vòòr 30 Maart a.s. bij het secretariaat van onze club via onderstaand inschrijfformulier. U kunt dit per post versturen of faxen/mailen.

<div align="center">formico.gifinschrijfformulier </div>

Betaling

Deelname kunt U overmaken op bankrekening ING 67.11.64.201 of Giro 54.85.568 Onder vermelding van:

BERNHEZE ROADS 2007 met Naam en Lidnummer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat het dan voor forumleden algemeen toegankelijk moest zijn, maar kan het mis hebben...

Nogmaals, ben (ook) OJOC lid, dus zit er niet mee, wilde alleen het algemeen belang dienen..."excuus"??

Toch nog even een kleine reactie : je kan wil meerijden als je geen lid bent , als introdicee , echter moet het geen gewoonte worden , ander heeft het club-bestaan geen waarde.

Dus mochten er mensen wel mee willen rijden , die geen lid zijn , kunnen ze zich bij mij melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even een kleine reactie : je kan wil meerijden als je geen lid bent , als introdicee , echter moet het geen gewoonte worden , ander heeft het club-bestaan geen waarde.

Dus mochten er mensen wel mee willen rijden , die geen lid zijn , kunnen ze zich bij mij melden.

Klasse. :) (zo maak je vrienden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

ik weet wel van vroeger nog. dat je gewoon mee kon rijden met je eigen jeep. als je geen lid was van de ojoc. alleen dan betaalde je meer dan de clubleden van de ojoc. helaas hebben ze deze regel afgeschaft. omdat er mensen waren die het niet zo nauw het regelement in acht namen. en die hebben het verknald voor de anderen. dus nu ben je verplicht om lid te worden van de ojoc. als je met je eigen Jeep hun ritten mee wilt rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer idd dat de niet leden het verzieken voor de leden en voor de organisatie. Vertel is wat nieuws.....

Vergeet niet, de regels die men voorschrijft zijn vaak uit nood geboren.

Gewoon lid worden lijkt me !

Leuk voor jezelf en voor de club.

Geen lid?? Niet zeiken had je maar lid moeten worden. :thumbsup:

On Topic... veul plezier voort komend weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen veel plezier.

En zoals MudMiep zegt...gewoon lid worden.

Ik ben ook lid van de Jeep Club.

En heb weinig tot geen tijd om te rijden.

Maar de club moet blijven bestaan.

En dat kan alleen met veel leden.

Nogmaals iedereen plezier....

Mazzel

Same here, 3 jaar lid en pas 1 evenement meegereden, niet over zeiken of niet rijden!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Same here, 3 jaar lid en pas 1 evenement meegereden, niet over zeiken of niet rijden!!!!

Ik heb net nog even kontakt gehad met de rest van de bestuurs-leden kosten zijn 10,-- extra als je geen lid bent , wordt je lid dan worden de 10,-- verrekend.

(lidmaatschap 45,-- p/jaar , eenmalige inschrijfkosten 10,--)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...