Spring naar bijdragen

Welke Stand


Recommended Posts

:wacko: Ik heb net onder me Jeep liggen kijken en zag dat bij de schokbrekers achter draai knoppies zaten.

Ik gelijk het internet op of ik kon vinden in welke stand ze kunnen en wat dat voor nut heeft maar kan er niet veel over vinden dus wie weet is er hier iemand die het weet.

veerachter%20(1).jpg

veerachter.jpg

ben er wel achter dat er 5 standen op de rancho rs 9000 zitten maar wat welke stand is en hoe ie dan moet staan zou ik graag horen van iemand

dank alvast

Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Trickie,

ik heb de zelfde shocks onderm m'n YJ. Had ooit ook dezelfde vraag. Ben door proberen wijzer geworden.

Eerst heb ik ze helemaal linksom gedraaid, toen was er niet meer mee te rijden door de stad. Bij elke hobbel (een paar cm al) bleef de wagen continu schokken. Veel te stug. Heb toen alles naar rechts gedraaid, met nog een standje over. Toen reed de wagen prima in het stadsverkeer. Afgelopen weekend heb ik de YJ na een tijdje stilstaan weer eens gebruikt, toen schokte hij mij weer teveel, heb toen het laatste stande naar rechts er maar bij gedraaid. Reed weer als vanouds.

Ik kan me voorstellen dat de temperatuur mee speelt in comfort van de shocks. Ook heb ik ervaren dat het wat langer duurt voor je het effect merkt van het verdraaien van de knoppjes, een paar uur soms.

Het schijnt trouwens zo te zijn dat je een pakketje kunt kopen bij deze shocks waarmee je tijdens het rijden de boel kunt afstellen en direct aan het terrein kunt aanpassen. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...