Spring naar bijdragen

Sport Of Limited?


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een zwarte '97 Cherokee. :ph34r: Echter, deze is mij verkocht als Sport Automaat. Gezien de uitrusting denk ik echter dat ik een Limited heb. De auto heeft de grove honingraat velgen, meegespoten bumpers, leer en alles electrisch.

Wie weet waar ik dit verder aan kan zien of het de sport of limited is? Er zitten geen decals meer op die het veraden en op het kentekenbewijs staat het ook niet. :yes:

Maakt op zich verder niet zo veel uit, maar ik wil graag de troep voor elkaar hebben; er valt nog wel e.e.a. aan te doen voordat ik hier een fotootje ga plaatsen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zal inderdaad wel een LTD zijn. Een Sport heeft standaard geen leer emn meegespoten bumpers. Het kan natuurlijk ook een opgeleukte Sport zijn. Zo moeilijk is het niet om om er andere velgen, bekleding en zo op te zetten. Je zou ook een VIN check bij de importeur kunnen doen. Via Jeep.nl kun je vragen stellen over je auto aan de importeur. Ik heb altijd antwoord gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het kenteken zul je de toevoeging Limited of Sport niet vinden.

De 4.0L Sport had standaard wel electische ramen en deuren. De 2.5i Sport niet. Dus daar zal je het niet aan kunnen zien.

Wat wel een belangrijk verschil is:

De plafond console met buitentemperatuur aanduiding en kompas.

De nephout afwerking van het dashboard

De electrische stoelverstelling

De stootlijsten moeten in de kleur van de auto zijn

Vanaf 2000 had de LTD een chrome grill. Maar dit is een 97'er dus moet de grill in de kleur van de auto zijn. De Sport heeft een zwarte grill.

Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toevallig gekocht bij hollandcars in den haag ?

Inderdeed! :thumbsup: Het is dus ook gewoon een limited en de heren zijn op het moment hard bezig alle mankementen aan het verhelpen, varierend van géén voorremmen, via lekke kering achtercardan tot doorgezakte bladveertjes en nog wat grappen en grollen. :no: De deuken business heb ik voor lief genomen, dan heb ik ook nog wat te klussen.... Voor dit type (97-01) met die kmstand was te verwachten geen schoonheidsprijs te krijgen.

Vanaf nu zal de auto namelijk wél gewoon onderhouden etc worden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...