Spring naar bijdragen

11 Maart 2007, Spaarnwoude


venezia
 Share

Recommended Posts

Op zondag 11 maart organiseert 4WD Nederland weer een open evenement op het outdoorterrein in Spaarnwoude.

De gebruikelijke informatie tref je op de website aan.

Door de vele regen is het terrein redelijk zwaar. Sinds augustus 2006 is er veel regen gevallen. Voor SUV's is het terrein momenteel minder geschikt.

Inschrijven via internet of gewoon ter plaatse.

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Valt nog te bezien of wij komen of niet maar rijden wordt toch niets als het net zo'n baggerbende is als de vorige keer...... :thumbsup: Eerst de bodylift en een paar andere banden regelen..... jaaaaaaaaaa nog steeds... :rolleyes: Bovendien gaat de startmotor steeds langzamer draaien en moet broodnodig onder handen worden genomen.

Bovendien moet ik (schoon uiteraard) eind van de middag met schoonmama op pad naar de schouwburg in Den Helder .... Ach de opera Figaro van Mozart is een welkome afwisseling op concerten van SOAD. :whistle:

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag voor t eerst geoefend in spaarnwoude

echt perfect, mooie dag, voor mij iets te veel (lees diep) blub kom ik niet doorheen met gewone banden, je merkt wel dat ie wat langer is dan die suzukietjes kwan ook lekker vast te zitten op de bodemplaat

maar ja, thuis afgespoten, (volgende keer aan de binnenkant wat plastic tassen op nde vloer zou handig zijn ivm de blub)

tsja, de vraag blijft hoediep kun je door t water met zon ding voor alles naar binnen stroomt en ie ermee kapt

voor de rest collega rijder gesproken die binnenkort naar ijmuiden gaat, ga zeer zeker mee

mensen ervaring met ijmuiden?

gr ruud

vandaag voor t eerst geoefend in spaarnwoude

echt perfect, mooie dag, voor mij iets te veel (lees diep) blub kom ik niet doorheen met gewone banden, je merkt wel dat ie wat langer is dan die suzukietjes kwan ook lekker vast te zitten op de bodemplaat

maar ja, thuis afgespoten, (volgende keer aan de binnenkant wat plastic tassen op nde vloer zou handig zijn ivm de blub)

tsja, de vraag blijft hoediep kun je door t water met zon ding voor alles naar binnen stroomt en ie ermee kapt

voor de rest collega rijder gesproken die binnenkort naar ijmuiden gaat, ga zeer zeker mee

mensen ervaring met ijmuiden?

gr ruud

hier even een link van de foto's klik ik heb effe geen zin om alles op het forum te zetten

het was wel super rustig heerlijk gewoon, en echt zwaar!!!!

hee volgens mij ben ik de laatste in de foto serie, hen geen andere zj grijs gezien

ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

meestal ga ik daar heen als ik een tijdje niet ben weggeweest, en dan neem ik me zoontje met zijn crosser mee en bel ik een paar mensen en dan is dat voor een uurtje of 2 a 3 best leuk, en ik woon redelijk in de buurt

is dat voor n "normale"zj ook te doen, zo ja gooi ff op het forum wanneer je weer gaat, wil ik wel mee als t kan + zoon tje van 7

gr ruud -- hillegom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een zwarte, maar die stond vlakbij de tent omdat ik zit te wchten op wat onderdelen en hij alleen maar achterwiel aandrijving heeft.

Kom je niet ver mee in spaarnwoude.

Je ziet die van mij wel in actie op die foto´s van ijmuiden klik

toch niet een voor as die uit balans is he

heb ik 2 mnd terug een andere onder gezet, trilde als een gek bij 100-120 km p uur

ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...