Spring naar bijdragen

Arjan Wamel


arjan
 Share

Recommended Posts

Hallo ik ben arjan uit wamel ik ben al even actief op het forum en kwam deze rubriek tegen .Dus ik zal even iets over mijn virus vertellen ik ben 5 jaar geleden aan mijn eerste cj begonnen ik vond die autos altijd al mooi .Dus zoeken op marktplaats en daar stond hij een mooie cj5 uit 75 met V8 automaat en lpg. Ik heb die auto gekocht zonder mijn eigen verder in jeeps te verdiepen. Naar een paar maanden dat ik hem in bezit had ben ik er mee naar corsica op vakantie gegaan dit was echt gaaf. Hij was 2weel drive ik vond dit toen nog niet zo erg het ging mijn immers toch om het model .

Na een korte tijd er mee over de weg te hebben gereden nam ik af en toe een zandweg nou dat was leuk bij ieder klein bergje moest ik een aanloop van 200 meter vol gas nemen om aan de top te komen . Dit was na enige tijd niet echt leuk meer . Toen op avond meneer politie aan mijn deur stond werd alles anders .Van cj reden er 2 rond en mijn kenteken werd ingevorderd dat was wel even klote .ik mocht mijn auto wel houden . Toen ben ik maar even naar de oude eigenaar gegaan en die heeft hem teruggekocht . Aan de ene kant jammer het was een mooie 5 maar aan de andere kant wel leuk. Toen kwam ik een mooie cj7

tegen met amc 360 v8 in de 5 lag een chevy .Het was ook nog een automaat met lier en lpg dus die heb ik nog steeds en bevalt prima .Enige tijd geleden begon mijn vrouw over een wagoneer en dat zag ik ook wel zitten . Even rond gekeken en daar stond hij een belastingvrije uit 74 met revisie moter alleen de buitenkant was een beetje roestig.

Ik en mijn schoonvader zijn hieraan begonnen maar naar een zeer korte tijd zagen we dat dit veel tijd ging kosten .Bij toeval stond er een 87er op internet met een tik in de moter . Die heb ik gekocht en de body overgezet daarna is hij gespoten. hij is nu klaar echt een fijne auto ik heb er al een mooie vakantie mee gehad met de caraven naar frankrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...