Spring naar bijdragen

Verbruik


bastiaan
 Share

Recommended Posts

Idem hier,

1 op 5 in de stad en

1 op 8.5 a 9 op de snelweg

of dat nou 100 of 130 is !

1 op 8 is ook voor mij de norm en dat met een motor die meer dan 5 ton heeft gelopen. Gaat het verbruik naar beneden dan is het voor mij een signaal om bougies na te kijken en/of een dope te gebruiken.

Heeft iemand overigens ervaring met Slick50. Het is een duur goedje maar werkt het ook bij een Cherokee?

Gruzkot,

Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 op 8 is ook voor mij de norm en dat met een motor die meer dan 5 ton heeft gelopen. Gaat het verbruik naar beneden dan is het voor mij een signaal om bougies na te kijken en/of een dope te gebruiken.

Heeft iemand overigens ervaring met Slick50. Het is een duur goedje maar werkt het ook bij een Cherokee?

Gruzkot,

Rick

ik heb slick 50 in mn wrangler en gebruik het al 20 jaar

begon ermee toen mn BMW begon te zuipen ( olie)

daarna in een paar Mercedesen gedaan. Die waren allemaal Diesels de BMW s benzine.

Dieselmotor gaat gewoon harder stationair draaien met slick 50

Ik ben heel tevreden ermee.

on topic mn verbruik

Nadat ik mn km teller weer op de goede snelheid heb vergeten verbruik te checken zal weer eens doen naar Spaarnwoude.

Zal wel weer vergeten te tanken net voor aankomst zodat ik het na tereeinrijden weer niet weet.

Ik denk ook 1 op 5 en 1 op 8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...