Spring naar bijdragen

Help, RDW afkeur op verlichting!


Recommended Posts

Mede Jeepers,

Ik heb een probleem. Ben in bezit van een Wrangler Rubicon die onlangs bij de RDW is gekeurd. Nu hebben ze hem afgekeurd op de koplampen mad.gif , deze staan namelijk een paar milimeter te ver naar binnen aldus de keurmeester. De afstand van het breedste punt tot aan de koplamp mag maximaal 400 milimeter bedragen........en met een rolmaat op het oog gemeten (+/- 30cm ervan af) heeft hij geconcludeerd dat het iets meer is.....een paar milimeter dus......#$@! ik zal je de verdere details besparen.

Nu moet er dus een set koplampen op de bumper geplaatst worden. Wie heeft er ideeen en tips. Ik hoor graag van jullie!

Groet,

Ronald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks!!

Betreft een Duitse Rubicon....ofwel een omgebouwde Amerikaan voor de duitse markt. Bredere spatborden, bumpers, grotere wielen etc. Nu is het een optie om er andere wielen onder te zetten maar dit betekent ook dat er andere spatbord verbreders en een andere bumper (voor en achter) op moet aangezien de afstand tot het breedste punt gemeten wordt (en de bumper is ook breder). Is dit een optie? of is het handiger om een paar lampen er tijdelijk op de bumper erbij te zetten?

Groet,

Ronald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ronald@May 24 2004, 22:40

tja, dan zal ik eerst eens moeten bekijken hoe ik een website opstart............  blink.gif

Of kameel@jeepforum.nl ...komt het ook goed.

eniewee...lampen: sjikita, Banden: Mav, Spatbordverbreders: kameel.

Of via andere wegen...kijk maar, de combinatie moet je zelf bepalen. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruby.jpg

Mooie Jeep!

Beetje rondkijken, ziet er èrg strak uit zeg. (wat hebben ze nu weer als spatflap bedacht huh.gif )

Wat mij betreft, ik zie meer overeenkomsten dan verschillen.

Maar ik kan me voorstellen dat de buitenmaten nogal afwijken van de originele TJ. Tis balen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt, achter is "kort" genoeg. Het zou dan alleen de spatbordverbreders, voorbumper en wielen zijn.

Ik begreep net dat Eagle Eye een set verstralers levert (6 inch) waarbij het glas gewisseld kan worden zodat deze aan de norm voor normale koplampen voldoet. Even keuren en dan daarna weer origineel glas erin en aansluiten als verstralers. Ik geloof dat ik dat maar ga doen.

En binnenkort snel op zoek naar andere bumper(s) (warn, arb?), het ziet er werkelijkwaar niet uit aan de voorkant. En die mooie spatlapjes achter kunnen er ook gelijk af.

Nogmaals bedankt voor al jullie reacties, top! biggrin.gif

Groet, Ronald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...