bart Geplaatst May 19, 2004 Rapporteren Share Geplaatst May 19, 2004 Hallo, Mijn ventilator slaat aan zodra ik het contact uit zet of de climat control op off. Deze blijft aan totdat de accu leeg is. Ik heb dit eerder gehad op wintersport toen het erg koud was maar toen ging de ventilator na +/- 10 minuten gewoon uit. Nu krijg ik dat ding met geen mogelijkheid uit en heb al twee keer de startkabels nodig gehad. Iemand een id hoe dit op te lossen? Groet, Bart GC 1997 5.2 V8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bart Geplaatst May 20, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 20, 2004 Jeep was een beetje vies en dus toch maar naar de carwash. Zet ik het contact uit net voor de carwash om een kaartje te kopen en.... de ventilator blijft uit . Dat is nog eens dankbaarheid! ik weet het nu zeker m'n jeep leeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst May 20, 2004 Rapporteren Share Geplaatst May 20, 2004 ...It's life Jim, but not as we know it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZJFred Geplaatst May 21, 2004 Rapporteren Share Geplaatst May 21, 2004 Hoi bart, het is volgens mij een bekend probleem bij Chrysler er is namelijk een TSB (technical service bulletin) van. Heater, A/C Blower - Runs with Ignition OffNO: 24-14-95 GROUP: Heating & A/C DATE: Nov. 3, 1995 SUBJECT: Heater A/C Blower runs with Ignition Off (Manual Control Systems) NOTE : THIS BULLETIN APPLIES TO VEHICLES EQUIPPED WITH MANUAL CONTROL HEATER A/C SYSTEMS. MODELS: 1996 (ZJ) Grand Cherokee 1996 (ZG) Grand Cherokee (Export) SYMPTOM/CONDITION: The heater A/C blower fan on manual controlled vehicles may continue to run after the ignition is turned off. DIAGNOSIS: If the condition is present or owners indicate that the condition has occurred, perform the repair procedure. PARTS REQUIRED: 1 55035964 Heater A/C control module (Manual Control) REPAIR PROCEDURE: This bulletin involves replacing the Heater A/C control module. 1. Disconnect and isolate the battery negative cable. 2. Remove the bezel from the right side of the instrument panel using a trim stick or suitable tool. 3. Remove the three screws securing the Heater A/C control and pull the control out far enough to gain access to the wire and vacuum harnesses. Disconnect the harnesses and remove control module. 4. Install Control Module P/N 55035964, routing the wire and vacuum harnesses to avoid being pinched. 5. Install the Bezel. POLICY: Reimbursable within the provisions of the warranty. TIME ALLOWANCE: Labor Operation No: 24-50-10-95 0.2 Hrs. FAILURE CODE: P8 - New Part Het komt er dus in het kort op neer dat er een module vervangen moet worden. Misschien heb je mazzel. Ik weet dat er op bepaalde onderdelen van de AC 7 jaar!! garantie zit. Probeer het maar eens bij een dealer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bart Geplaatst May 21, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 21, 2004 bedankt voor de reactie ik zie dat dit geldt voor MANUAL CONTROL HEATER A/C SYSTEMS volgens mij heb ik climate contol ik zet alles op auto en stel de temp in. geldt de TSB wel bij mij? Groet, Bart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZJFred Geplaatst May 21, 2004 Rapporteren Share Geplaatst May 21, 2004 Dat dacht ik al, dat hebben de meeste Grand Cherokees hier. Maar de TSB's niet al te letterlijk nemen, de meeste problemen gelden voor meerdere modellen of jaartallen dan in de tekst genoemd. Ik zou het probleem toch maar eens aan een dealer voorleggen. Je weet nooit. Succes ermee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wieb-O Geplaatst December 8, 2007 Rapporteren Share Geplaatst December 8, 2007 Goeden avond (op dit moment) Ik zit op dit moment met een vrijwel soort gelijk probleem. De ventilator blijft gewoon constant op ongeveer halve snelheid draaien, onafhankelijk van de stand van de draaiknop voor de snelheid op de climat control. De rechterdraaiknop werkt nog wel (die voor de keuze uit welke gaten de lucht komt). Als je die knop op OFF zet blijft ie gewoon vrolijk doordraaien. Als ik de sleutel uit het contact haal blijft ie ook gewoon doordraaien totdat de accu leeg is...;( Het gaat hier om een 93er ZJ limited. Ik hoop dat iemand mij hier mee een stukje op weg kan helpen aangezien ik niet thuis ben(waar het werkplaatshandboek ligt). Met vriendelijke groet, Wiebe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Newbe Geplaatst December 8, 2007 Rapporteren Share Geplaatst December 8, 2007 Bij mij was het een schakelweerstand rechts tegen het schutbord (passagierskant) onder de motorkap. Gevolg van niet afgevoerd condenswater van de airco dat daar bleef staan. Omdat ik toen in Frankrijk zat heb ik een week lang de zekering steeds losgehaald als ik parkeerde. De zekering zit in het power distribution centre onder de motorkap en is in de voorste rij, als ik goed zeg uit mijn hoofd, een 20A, de 2e of 3e van rechts. Mijn ZJ is van 97, dus weet niet zeker of alles hetzelfde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.