Spring naar bijdragen

bart

Forum member
  • Aantal bijdragen

    7
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

bart's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. bedankt voor de reactie ik zie dat dit geldt voor MANUAL CONTROL HEATER A/C SYSTEMS volgens mij heb ik climate contol ik zet alles op auto en stel de temp in. geldt de TSB wel bij mij? Groet, Bart
  2. Jeep was een beetje vies en dus toch maar naar de carwash. Zet ik het contact uit net voor de carwash om een kaartje te kopen en.... de ventilator blijft uit . Dat is nog eens dankbaarheid! ik weet het nu zeker m'n jeep leeft
  3. Hallo, Mijn ventilator slaat aan zodra ik het contact uit zet of de climat control op off. Deze blijft aan totdat de accu leeg is. Ik heb dit eerder gehad op wintersport toen het erg koud was maar toen ging de ventilator na +/- 10 minuten gewoon uit. Nu krijg ik dat ding met geen mogelijkheid uit en heb al twee keer de startkabels nodig gehad. Iemand een id hoe dit op te lossen? Groet, Bart GC 1997 5.2 V8
  4. Hoi, Toch even bij de garage geweest. Bleek dat er toch te weinig olie inzat. Moest het controleren met draaiende motor en in Neutral (ikzelf had in P gecontroleerd). Olie bijgevuld en probleem weg!!! Bedankt voor je hulp. Groet, Bart
  5. Olie gecontroleerd op bovenstaande wijze en deze is goed! Lijkt me stug dat het de kou is. Vandaag is het 9 graden boven nul en kom niet weg zonder eerst enorm te gassen. Voor de vakantie hier nog nooit last van gehad en toen was het een aantal keren onder 0 graden celcius.
  6. Hoi, Het is een automaat. Kan dit toch te maken hebben met te weinig olie? Het zou nl kunnen zijn dat er tijdens de reis olie gelekt heeft. Bij de rubber slang bij de olie-koeler drupt ie olie (net gezien). Zou er dan toch te weinig inzitten? Heb wel gekeken naar de peilstok maar daar zie ik niet duidelijk genoeg of er in gebied OK olie aan blijft kleven (durf er ook niet zomaar olie bij te gooien). Voor de vakantie had ik dit gedrag nog niet meegemaakt, althans niet in deze extreme mate. Groet, Bart
  7. Hallo, Sinds september 2003 ben ik in bezit van een GC Lim. 5.2 uit 1997 met 171 K op de teller. Ik ben er afgelopen week mee naar de wintersport geweest en dat beviel super! Ben alleen tijdens de vakantie tegen een probleem aangelopen: Ik kom moeilijk weg uit stilstand. Ik moet dan een dot gas geven voordat hij em "pakt". Eerst dacht ik dat het door de kou kwam (-16) maar eenmaal thuis in een gematigd klimaat hetzelfde probleem. Kan het zijn dat de koppelings platen (als die er al in zitten ) versleten zijn? of is het wellicht een olie probleem. Ik heb voor de vakantie een winter beurt laten doen en alle vloeistoffen laten controleren. Deze waren ok. Als de motor eenmaal warm is dan is het slippende gevoel ook weg/minder. Groet, Bart
×
×
  • Nieuwe aanmaken...