Spring naar bijdragen

Proef Gereden Gc.


Recommended Posts

hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een prikkie geplaats over de aanschaf enzo.

Dit weekend heb ik de GC 5,2L V8 limited edition uit 95,model 96 ff meegehad,196000km

Als eerst...wat een kanon van een auto,wat een power!!Heb heel wat zware/snelle auto's gehad(bmw,opel V6)maar dit slaat alles :rolleyes: .

Nu ben ik ff lekker gaan rijden en heb goed geluisterd naar rare geluiden en kon gelukkig niks vinden,ben ook 8tjes wezen draaien en daar hoorde ik ook niks.Nu vraag ik me wel af hoe ik ze moet draaien.Echt in een vloeiende manier of zo scherp mogelijk?

Er mankeren wel een paar kleine dingetjes aan:

Achterwisser doet het niet.

FM op de radio doet het niet(gaat niet op FM)

Airco werd niet echt super koud

oliedruk meter is stuk

moeten 2 nieuw voorbanden onder

1 koplamp stuk

en je hoord soms water stromen,denk bij de kachel(lucht)de temp

word bijna 100graden op bedrijfs temp.Blijft wel stabiel

Uitlaad hoor je een beetje,weet niet zeker of hij lek is.

Voor de rest is het een mooie auto die lekker rijd.De eigenaar/kennis wil er 3000euro voor hebben maar dat vind ik teveel,de A.P.K loopt ook eind van de maand af.

Wat zeggen jullie als kenners ervan,van binnen en buiten is hij in nette staat ook heeft de auto al zijn beurten gehad.

Ik hoor het wel.

Gr Bas Z <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm lastig..........

om dat van afstand te zeggen

maar.....poging......

achtjes rijden doe je stationair, dus waneer je gas moet geveven om een achtje te draaien is visco niet goed!

versleten voor banden vind ik daar ook al een teken van.

FM- geen idee

airco- een airco is koud...... en niet een beetje koud!

koplamp? lampje of het glas?

water hoor je ook niet te horen stromen, zou kunnen dat de airco afvoer verstopt zit.

bijna 100 graden is ok

uitlaat? tja kan lek zijn.....maar is wel V8

zorg dat er APK op zit, en hou rekening met nieuwe visco

zelf doen met een visco uit usa 400 euro

laten doen met visco uit usa 600 tot 700 euro

laten doen ruim 1000 euro

waneer je de visco niet laat maken dan gaat je vooras ook eraan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een prikkie geplaats over de aanschaf enzo.

Dit weekend heb ik de GC 5,2L V8 limited edition uit 95,model 96 ff meegehad,196000km

Als eerst...wat een kanon van een auto,wat een power!!Heb heel wat zware/snelle auto's gehad(bmw,opel V6)maar dit slaat alles :thumbsup: .

Nu ben ik ff lekker gaan rijden en heb goed geluisterd naar rare geluiden en kon gelukkig niks vinden,ben ook 8tjes wezen draaien en daar hoorde ik ook niks.Nu vraag ik me wel af hoe ik ze moet draaien.Echt in een vloeiende manier of zo scherp mogelijk?

Er mankeren wel een paar kleine dingetjes aan:

Achterwisser doet het niet.

FM op de radio doet het niet(gaat niet op FM)

Airco werd niet echt super koud

oliedruk meter is stuk

moeten 2 nieuw voorbanden onder

1 koplamp stuk

en je hoord soms water stromen,denk bij de kachel(lucht)de temp

word bijna 100graden op bedrijfs temp.Blijft wel stabiel

Uitlaad hoor je een beetje,weet niet zeker of hij lek is.

Voor de rest is het een mooie auto die lekker rijd.De eigenaar/kennis wil er 3000euro voor hebben maar dat vind ik teveel,de A.P.K loopt ook eind van de maand af.

Wat zeggen jullie als kenners ervan,van binnen en buiten is hij in nette staat ook heeft de auto al zijn beurten gehad.

Ik hoor het wel.

Gr Bas Z <_<

Airco let even op als je wil, bij aanschaf van de mijne deed deze het ook een beetje

vaak gaan die dingen lek na een jaar of 8-9 , dan moet dus het gehele dash board eruit etc etc , giga klus

wat je bij een officiele dealer zon 1000 euri kost (meeste is arbeidsloon )

voor de rest prima auto's zj 1997 4.0

gr ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HI,

ik heb op mn GC, 2 van de dingen gehad die je opnoemt.

1: geen oliedruk, bleek de sensor op de motor te zijn

2: slechte airco, heb de verdamper onder het dashbord moeten vervangen, kwam allemaal prut uit.

mijn beide jeeps zijn bij de dealer in onderhoud, sensor werd gratis vervangen!! en de verdamper vervangen+ nog wat kleine onderdelen was 990 Euro.maar alles werkt weer goed. onderdeel zelf is 240 euro

de jeep die je op het oog hebt heeft klachten die mogelijk redelijk prijzig uit kunnen vallen.

ik zie dat er 3000 voor gevraagd wordt, zit het tegen met je airco/visco en je moet het laten doen kan je zo 1500-2000 euro aftikken en met de rest van de klachten erbij loopt dit alleen maar op en misschien meer dan de aankoopprijs

misschien is het beter om verder tezoeken, tenzij je natuurlijk een sleutelaar bent die het als project ziet.

m.

1996 GC 200.000km 4.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat meer uitgeven maar dan voor een schijnbaaar mankement loze auto op dat moment is wellichteen optie hier , zoals M.K. al zei er komt nog het e.e.a bij .

Maar als je het zelf kan is het altijd anders . en er staan er zat te koop , vooral de 5. 2 zonder LPG valt mij op :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spemmode??

citaat:

Er mankeren wel een paar kleine dingetjes aan:

Achterwisser doet het niet.

FM op de radio doet het niet(gaat niet op FM)

Airco werd niet echt super koud

oliedruk meter is stuk

moeten 2 nieuw voorbanden onder

1 koplamp stuk

en je hoord soms water stromen,denk bij de kachel(lucht)de temp

word bijna 100graden op bedrijfs temp.Blijft wel stabiel

Uitlaad hoor je een beetje,weet niet zeker of hij lek is.

:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...