Spring naar bijdragen

JEEP®ACADEMY GROESBEEK 6 juni


Kameel
 Share

Recommended Posts

Ben benieuwd naar de foto's

Wel, ik ga er zo een heleboel naar Mav© sturen, dus die zullen wel snel te zien zijn. wink.gif

Overigens vond ik het ook een prachtig stelletje proeven (en mensen !!), met voor elk wat wils! thumbsup.gif

Jammer dat zelf meedoen voor mij niet mogelijk was! ( nog wel ff snel een proef met Ogdak meegelift rolleyes.gif )

In ieder geval, tot de volgende keer!!

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik heb ook genoten.

Helaas niemand gezien die ik ken want ik weet jullie gezichten niet maar de volgende keer beter.(heb de hond van bull wel gezien)

De auto is nu ook "ontmaagd" (heb lekker een paar blauwe proeven gereden.)

De hele weg naar huis met een big smile biggrin.gif gereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was leuke dag Heb wat afgelachen. Sommige Jeeps wilde maar niet kapot hoe hard het ook geprobeerd werd om ze te slopen in de modder.

Wij waren een beetje te laat dus reden niet mee maar kon het om 3 uur niet meer houen en maakte een rondje door het zand . Bleef gelijk hangen op een bult voorwielen vrij achter ook Gelukkig niemand met een camera in de buurt. Toch handig als je een liertje hebt ( niet dus) Kwam gelukkig en mooie goudkleurige wrangler voorbij die me met een kort rukje over de bult trok zodat wielen weer land voelden.

Dus toch maar luisteren naar Jos en veerschommels stukje verhogen wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...