Spring naar bijdragen

Lierhoes Of Winch Cover


Recommended Posts

Nu m'n Jeep weer rijdt en met dit weer de nodige regen over zich heenkrijgt vraag ik me af of een hoes voor de lier raadzaam is.

Ik heb een makro lier voorop en daarvan is bekend dat de stangetjes en het rollenvenster ietwat gevoelig is voor roest. Zou je met een hoes toch kunnen voorkomen.

Wie heeft hier ervaring mee of wie heeft er een?

Even voor het idee:

B0009X96YO.01-A3S8PGWS6GY5FN._AA280_SCLZZZZZZZ_.jpg

B000A8FOGM.01-A1MK3HAFHEKCQU._AA280_SCLZZZZZZZ_.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn mening voorkom je dat met die hoes ook niet Jos.

Ik heb ook zo'n hoes, maar meer om veel regen en wegafval inslag te voorkomen. Maar vocht zal er altijd bij kunnen komen.

Ik zou die 2 stangetjes echt vet in de was zetten (of in rvs na laten maken) en bij het rollenvenster wat "leeftijds verschijnselen" accepteren.

Als je er mee gaat lieren ziet dat ding er binnen de kortste keren toch niet meer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tips :angry:

Zat me inderdaad ook te verbazen over de prijzen van die dingen.

Toch vind ik enige bescherming van de lier niet verkeerd. Alleen moet het water wat er eventueel onderkomt ook weer wegkunnen anders lijkt me het middel erger dan de kwaal.

De tip van een oude regenjas vind ik wel een goede, heb ik vast nog wel ergens liggen. Beetje creabea met elastiek en wat touwtjes moet dat wel wat worden. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook die Warnhoes gekocht en vind hem zn geld wel waard. Zit netjes met 2 elastieken onder de lierplaat door.

Verder vind ik de Makrolier niet een lier van 200 maar van 395 eur in de aanbieding een goede lier voor zn geld.

Die 2 stangetjes even vervangen door 2 rvs stangen met 2 ogen eraan gelast. Had ik ook.

Een rollenvenster van Warn kost eur 150 dus logisch dat die van Airpress roest.( GEW 10.000)

Lekker in de vaseline zetten.

de Milemarker hoes kost usd 37 en de Warn usd 43 en de bijkomende kosten samen met een grotere bestelling is te verwaarlozen omdat je over het gewicht betaalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...