Spring naar bijdragen

kuipstoel


Menno
 Share

Recommended Posts

ik heb vd week 2 kuipstoelen gekocht van het merk jamex

op zich hele mooie stoelen (rood natuurlijk)

maar met instaleren blijkt dat ze veel te hoog zijn ik zit zowat met me kop tegen het dak, wie heeft hier ervaring mee of bestaan er lagere frames, zelf heb ik al 1 frame wat ingekort van voren maar dit wordt er niet beter op,

groeten van menno, die denkt dat ie een dure miskoop heeft gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey menno...

ik heb zelf een stoelframe gemaakt met 2,5 cm. breed,3 mm. dikke strippen metaal.

dit kun je redelijk goed buigen tussen een bankschroef.

als je het goed in elkaar zet echter,is het ruim sterk genoeg om je gewicht en de klappen op te vangen tijdens het rijden.

nadeel is dat je de rechterstoel niet meer naar voren kunt klappen om passagiers in te laten stappen.

LET WEL OP DAT JE EEN EN ANDER VERSTEVIGD!!!!!!

het kan tot levensgevaarlijke situaties leiden als je stoel in elkaar zakt... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou was ik dit ook wel van plan, alleen ik heb juist wel die naar voren klapende stoel nodig (vrouw en kids)

en dit is wel zon allejesus klote constructie dat ik er zon beetje al 24 uur naar heb staan te kijken,(alleen hielp dit niet)

dus help help klote balen mad.gifmad.gifmad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha die bas, ik ben vanavond maar aan de bestuurders stoel begonnen om toch maar weer een beetje moed te krijgen, nu begint dit aardig te lukken, (alleen vindt ik het grote stoelen blijven)

ik had vanochtend gebeld naar utrecht die zou een tekening faxen voor de maten, naar 2 x gebeld te hebben, nog niks ontvangen, maar goed als ik dit had geweten had ik die dingen nooit gekocht,

nu moet ik alleen nog wat verzinnen voor die andere kant want ja hij moet toch naar voren kunnen klappen,

maar als jij een complete frame weet wat lager is dan hoor ik dat heeeel graag!!

groeten menno

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...