Spring naar bijdragen

Geruchten Omtrent Dc


Brooks69
 Share

Recommended Posts

Hoi Jeepers,

Kom net van bij de dealer terug, het gerucht doet de ronde dat Mercedes van Chrysler afwil omwille van de slechte

resultaten wereldwijd. Eigenlijk niet echt verontrustend volgens mij.

Ik vind eigenlijk dat ze de Chrysler/Jeep groep wat stiefmoederlijk hebben behandeld.

Vaak lees ik op het forum dat DC vaak niet op de hoogte is van bepaalde modellen en aktie's, persoonlijk

vind ik dat op een paar technishe punten na ze inderdaad beter hun eigen weg weer gaan.................

Greetz Hein

Semper Fi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... Afwachten maar weer...

Eigenlijk is er niets nieuws natuurlijk... Jeep heeft in de bijna 70 jaar van z'n bestaan al heel wat "baasjes" gehad... :wacko:

Misschien wordt het wel FLJ...

Ford/Landrover/Jeep :thumbsup:

He bah man :wacko: !!! Was Daimler al niet erg genoeg :blush: !?!?!?!

Nou mocht het (bijna) ooit zover komen... Dan maar met z'n alle naar de fords en LARO's moonen!!!

moonejz1.gif

En als het zover is dan gaan we maar 100% over op dit:

102lm7.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sja..er zijn best goede dingen gebeurt onder dc maar vind het toch een vreemd idee dat een auto die gemaakt is om ons te bevrijden van de duitsers 60 jaar na dato van die duitsers is....Hoewel die duitsers natuurlijk niet de duitsers van toen zijn vind ik het toch een beetje ongepast...

Bovendien is er veel te weinig aandacht gegeven aan de jeep-markt in europa...als daar meer aandacht aan was gegeven was het marktaandeel zeker groter geweest...maar wie weet..in de nabije toekomst!.

Wat mij betreft is alles beter dan mercedes.... :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het marktaandeel nog niet eens zo slecht...

Je ziet tenslotte dagelijks wel een paar Jeep's, vooral de Cherokee's en Grand-Cherokee's!

Daarnaast vind ik ook dat er, o.a. bij de diesels, wel degelijk goede invloeden van MB zijn geweest.

Wat het marktaandeel betreft: Je mag niet vergeten dat de brandstof inname, van met name de benzine modellen, toch fors genoemd mag worden en ja, dat is niet goed voor de vekoopcijfers. Hopelijk kunnen de nieuwe Wrangler diesels voor een opleving zorgen! ik denk dat er best wel eens wat animo voor kan zijn!

Overigens vind ik het verhaal toch wat vreemd... Er is door DC recentelijk flink geïnvesteerd in de ontwikkeling van nieuwe modellen... Zouden ze daar dan niet eerst de resultaten willen afwachten?

Aan de andere kant: waar rook is... :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad,87Wrangler die diesel zou voor de Wrangler een keerpunt op de "Europese" markt kunnen zorgen, nergens anders ter wereld is de benzine zo duur als bij ons (lees Europa) zelfs het Afrikaanse continent kent lagere prijzen.....

Kloteregeringen die deftig de benzine belasten om onze vrijheid te beknotten, daardoor gaan mooie merken, merken met een rijke geschiedenis soms verloren... te danken aan die oetluls die iedere dag met de trein en hun netjes gepoetst aktentasje naar hun grijs kantoorbestaan gaan om dan "hun" ministers te adviseren over wat kan en niet kan wat groen wil en niet wil.

Mensen die een monotoon leven lijden en begod niet weten wat het echte leven is, zich iedere dag vergapen aan commercielle televisie om toch nog hun dag wat te " kleuren", vlaamse lezers weten wel wat ik bedoel.

Nu klinkt het misschien dat ik een zwarkijker ben maar integendeel, ik heb gewoon het gevoel als ik men bek niet af en toe kan opendoen of mijn ding kwijt wil via dit forum of andere ik gek word, nu misschien ben ik dat al sedert ik mijn eerste Jeep heb gekocht............... :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...