Spring naar bijdragen

Softtop Vraagjes


Mark01
 Share

Recommended Posts

Das toevallig, kreeg vandeweek een mailtje van belgische jeep vriend :

Is anyone in your club interested in a soft-top? it will fit 97and newer wranglers, because it comes with the windows. it doesn't have the hardware though. it is from a 2005, taken off after three months and stroed. it has the tinted windows. i'd like 400 euro for it...

als je intresse hebt mail ik je z'n adres ff.

Gr, Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alvast bedankt, maar nog even geduld.

Ik ga vandaag kijken of de goede man (verkoper) mij zijn wrangler TJ met alleen de hardtop wil verkopen voor een prettige prijs.

Daarna ben ik pas echt op zoek. Maar dan weer incl. de 'hardware' en liefst natuurlijk met halve deuren.

Als het zover is zal ik een zoekertje plaatsen.

Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik al deze prijzen zie voor een gebruikte soft-top, zou ik gewoon een nieuwe bestellen. Via 4wd.com betaal je voor een nieuwe (bestop) vanaf ongeveer $700,-. Komen natuurlijk nog wel wat invoerrechten (19%?) en vervoerskosten bij, maar de koers vd dollar is natuurlijk niet echt ongunstig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn complete (Bestop Supertop) softtop thuisgehad van 4WD voor een 575 euro. (incl alles.. btw, frame, garantie en levering op deurmat)

Geen idee of daar een tweedehands tegenop kan, slijtage gaat meestal gewoon door.

Snap alleen nog niet dat dit in TJ forum staat? Je hebt een YJ? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kameel:

Alvast bedankt, maar nog even geduld.

Ik ga vandaag kijken of de goede man (verkoper) mij zijn wrangler TJ met alleen de hardtop wil verkopen voor een prettige prijs.

Daarna ben ik pas echt op zoek. Maar dan weer incl. de 'hardware' en liefst natuurlijk met halve deuren.

Als het zover is zal ik een zoekertje plaatsen.

Mark

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren Jeepers,

De TJ is gekocht, dus de softtop met hardware (en halve deuren) wordt gezocht!!!! In het zwart of grijs dan wel te verstaan.

Misschien is het wel raadzaam om eens in de USA te shoppen. Ik moet er de kerst maar eens over mijmeren. Schoonmoeder zal mijn aandacht moeten delen met de (overigens veel mooiere) rondingen van de TJ.

Mijn persoonsgegevens/-kenmerken moeten inderdaad wel worden aangepast. De YJ is achterhaald en al even geleden verkocht.

Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga je eerst maar eens verdiepen in de verschillende soorten SOFT TOPS

Als je hier in de buurt woont Gemeente Zevenaar bij Arnhem) kom je maar een catalogus ophalen daar staan ze allemaal in met prijzen en kleuren. en merken

Ik heb zelf een zwarte Wrangler maar heb naast mn zwarte softtop ook een Beige gekocht ( SPICE) en dat staat echt gaaf.

Er is een soort doek op de markt van Besttop en dat heet Sailcloth is dun en klappert minder, wel iets duurder.

Dan is er een opklapbaar bovenstuk in een SUNRIDER en verder getint of niet getinte ramen.

Dus eerst even je orienteren. Verder, er is weinig op de markt voor TJ ( gebruikt) maar koop je nieuw ben je er jaren vanaf.

sukses en veel plezier met je aanwinst

Dezperado/Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Ga je eerst maar eens verdiepen in de verschillende soorten SOFT TOPS

Als je hier in de buurt woont Gemeente Zevenaar bij Arnhem) kom je maar een catalogus ophalen daar staan ze allemaal in met prijzen en kleuren. en merken

Ik heb zelf een zwarte Wrangler maar heb naast mn zwarte softtop ook een Beige gekocht ( SPICE) en dat staat echt gaaf.

Er is een soort doek op de markt van Besttop en dat heet Sailcloth is dun en klappert minder, wel iets duurder.

Dan is er een opklapbaar bovenstuk in een SUNRIDER en verder getint of niet getinte ramen.

Dus eerst even je orienteren. Verder, er is weinig op de markt voor TJ ( gebruikt) maar koop je nieuw ben je er jaren vanaf.

sukses en veel plezier met je aanwinst

Dezperado/Hans

Goedenmorgen Hans,

Ik heb als leek een WRANGLER aangekocht bouwjaar 1989..type YJ...nu ben ik nog op zoek naar een softtop in zwart...ik las een bericht van jouw waarin je het had over een bedrijf in Zevenaar die diverse modellen en kleuren aanbood? Graag zou ik van jouw vernemen welk bedrijf dit is. Of als je andere nuttige informatie hebt, stuur maar door...

Groet,

Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedrijf in Zevenaar begrijp ik niet dus dan heb je me verkeerd begrepen.:bye1:

Ik stuur je een PB tje met een telefoonnummer van iemand die een zwarte gebruikte softtop te koop heeft. Met of zonder "hardware" ( ZWART)

Als je een nieuwe wilt ben je voor een supertop met getinte ramen en buizenframe , strips etc. eur 700 kwijt Met heldere ramen 25 minder.

Nieuwe tops zijn er vanaf eur 400 met 2 jaar garantie maar is niet de beste kwaliteit.

Kun je in USA bestellen of via mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...