Spring naar bijdragen

?havelte? Zaterdag 2 December


zenixer
 Share

Recommended Posts

Zaterdag 2 december

10.00 tot 16.00 uur.

(aankomst/toelating tot 13.00 uur)

De laatste berichten over het gebruik van het militaire terrein Havelte-West voor onze 4wd-dag in de verdere toekomst zijn niet gunstig. Voor dit jaar kan het in ieder geval nog wel !

het stukje hier boven is een copy van http://www.st4x4drenthe.nl/html/nieuwsbrief_okt__2006.html

misschien zijn er jeepforum leden bij die daar graag nog een keer willen rijden ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zaterdag 2 december

10.00 tot 16.00 uur.

(aankomst/toelating tot 13.00 uur)

De laatste berichten over het gebruik van het militaire terrein Havelte-West voor onze 4wd-dag in de verdere toekomst zijn niet gunstig. Voor dit jaar kan het in ieder geval nog wel !

het stukje hier boven is een copy van http://www.st4x4drenthe.nl/html/nieuwsbrief_okt__2006.html

misschien zijn er jeepforum leden bij die daar graag nog een keer willen rijden ..

"In principe" ga ik er bij zijn....

a. ff kijken wie er nog meer meegaan

b. hangt van wedstrijdschema's van de kids af.... wacko.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal wel mee vallen.

Tis niet via........................ whistle.gif

MHPRV tongue.gif

Helaas het kan wel de laatste keer dat er op havelte gereden kan worden. no.gif

4x4 club Drenthe is op zoek naar een ander groot offroad terrein in Drenthe..

tenminste als ik de lokale krant mag geloven blink.gif

P.S. het regen behoorlijk goed in drenthe dus modder zal er wel zijn dit keer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus zien we a.s. weekend in Havelte;

dezperado

charlie

menno

lubbers

pullie (mits/maar koppeling)

zenixer

kollee

Black Bear

Willem van der Haar

Wie komen er nog meer voor wellicht de laatste keer in Havelte rijden???

Blubber zal er nu wel zat zijn, vorige keer dat wij er waren was het '1 en al stof (droogte)

Maar ook toen vonden we nog wat modderbakken waar je heerlijk vast kon zitten (menno.... whistle.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt weer een mooi groepje Jeepers als ik het zo lees.

Ja...... ik kom ook! Dicht bij mij in de buurt, dus mag ik 't niet missen. De meeste JCN-Jeepers komen over de A28, dus kunnen we afspreken bij de "Koperen Hoogte", afslag: Nieuwleusen. Na de afslag heb je een chauffers reataurant met parkeerplaats. Zullen we daar afspreken zodat we met elkaar naar Havelte vertrekken? Ik doe maar even een voorstel: 9.30 uur bij "afslag Nieuwleusen". Kolle? Charlie? Hendrik? ....? .....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja...... ik kom ook! Dicht bij mij in de buurt, dus mag ik 't niet missen. De meeste JCN-Jeepers komen over de A28, dus kunnen we afspreken bij de "Koperen Hoogte", afslag: Nieuwleusen. Na de afslag heb je een chauffers reataurant met parkeerplaats. Zullen we daar afspreken zodat we met elkaar naar Havelte vertrekken? Ik doe maar even een voorstel: 9.30 uur bij "afslag Nieuwleusen". Kolle? Charlie? Hendrik? ....? .....?

ja klinkt goed Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De geldende REGELS voor toelating:

-Toegang alleen voor terreinauto?s met kenteken die op de openbare weg zijn toegelaten. (Het bestuur wijkt hier slechts bij hoge uitzondering van af!)

- Géén aanvoer van auto?s op trailers en stalling van die trailers op/nabij het militaire terrein en langs de toegangsweg?

- Inschrijving is open van 10.00 tot 13.00 uur in het PMT aan de toegangsweg naar de Johannes Postkazerne tussen Havelte en Wapserveen.

-Kosten van deelname: 17,- euro voor leden 4x4 Drenthe en 25,- euro voor niet-leden.

-Toegang is via het kazerneterrein, uitsluitend met door de organisatie uitgegeven toegelaten-sticker.

-Gedragsregels volgens het ter plaatse uit te geven reglementsblad.

(bij afwijkend gedrag kan men van het terrein verwijderd worden).

-Afspuitplaats beschikbaar indien de temperatuur niet te laag is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus zien we a.s. weekend in Havelte;

dezperado

charlie

menno

lubbers

pullie (mits/maar koppeling)

zenixer

kollee

Black Bear

Willem van der Haar

Herman

wrangler89

Petra & abdebakkenbouwer

Wie komen er nog meer voor wellicht de laatste keer in Havelte rijden???

Blubber zal er nu wel zat zijn, vorige keer dat wij er waren was het '1 en al stof (droogte)

Maar ook toen vonden we nog wat modderbakken waar je heerlijk vast kon zitten (menno.... whistle.gif )

* EDIT *

Zijn inmiddes met <strike>10</strike> <strike>11</strike> 12 jeeps...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...