Spring naar bijdragen

Anvt Loon Op Zand Zondag 26 November


Menno
 Share

Recommended Posts

mad.giffrusty.gif

2.5 rancho en 2 inch ad leaf en 2 inch chacle er onder zitten.

maar nu is de pitman te kort en de bakverlaging is ook niet meer voldoende.

Er zal er wel weer een beginnen te zeiken dat het offtopic is maar.....

Heb je die add-a-leaf die je had nu ook nog eens tussen die 2.5 rancho set gedaan??

En zo ja, waarom? wacko.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

mooi zien we jullie morgen daar wel.

uhm of topic

had ze liggen en wou het gewoon ff probeeren heb nu ruimte van 23/24 cm tussen wielen en spadbord.

en de ad aleaf heeft geen nadelen inverband uitslag omdat dit de korte zijn.

dinsdag ff een verlengde pitman er op.

maar zie jullie morgen wel. thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag even naar loon op zand geweest en ook de nodige foto's gemaakt

volgorde klopt niet helemaal (had wat problemen met het toestel.

menno dacht even een rode route te nemen maar kwam goed vast te zitten

loonopzand001nq6.th.jpg

loonopzand002kq8.th.jpg

loonopzand010qy5.th.jpg

loonopzand008ov2.th.jpg

loonopzand009bl1.th.jpg

hier reed menno nog dus kon hij jaap eruit trekken

loonopzand005in1.th.jpg

loonopzand007ds6.th.jpg

loonopzand012hd4.th.jpg

loonopzand011hs4.th.jpg

verder spreken de foto's voor zich, ik ben alleen vergeten op de foto te nemen hoe hij uiteindelijk eruit is gekomen. (heeft ongeveer een uur geduurd)

maar er zijn hier een aantal mensen op het forum die dat heel goed weten en daar ongetwijfeld foto's van hebben.

volgens de man met de hoed moest dat op een hele andere manier.

overigens heb ik verder geen zj gezien alleen een witte op de parking, wel een paar xj's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb weer een hoop gelachen

Menno zei dat ik rustig kon komen want had de lier daar nog nooit nodig gehad.

Uiteindelijke hebben Herman en ik hem eruit gekregen met 2 lieren en snatchblokken

Gelukkig hebben we niet naar de vakman met de hoed geluisterd want dan hadden we hem er al in 2 minuten uit gehad.

Verder hebben Herman en Frits op het nippertje geen slaags gekregen met een paar andere malloten die ons wilden dwingen een waterbak in te rijden van een metertje diep. Herman vroeg of ze het lint omhoog wilden houden maar dat mocht niet en hij "moest"door die bak Nou dat maken we dus zelf wel uit en toen ze niet opzij wilden gaan reed Herman door het lint. Tegen Frits zeiden ze dat we anders maar achteruit terug moesten door 2 bakken waar we al lierend door waren gekomen. Leuke lui van ANVT ..........niet

Verder geslaagde dag Veel Plezier en complimenten voor terreinbeheerders. Veel leuke dingen bij gekomen diverse houten bruggen en een rotspartij. Alleen vraag je je af Rood was soms zwaar zwart.

Heb nu ook mn liertouwtje gebroken maar vreemd genoeg brak ie terwijl er nauwelijks spanning op stond.

Maar was maar laatste 2 meter dus knoop en de haak eraan en heb nog 27 meter over.

306774537bd668f57bcjo0.jpg

306774559ff6689d16auc2.jpg

3067743290b3df68534js5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi

ja was een leuke dag

vond die houten brug ook leuk... rolleyes.gif mocht wel wat langer zijn..

veel modder in de bossen en tja... die man met die hoed ( laro rijder) wat een &^&% !!!! Pffff . was weer bijna verwijderd van het terein hij had komentaar dat ik 4 wd laag moest rijden ( wat ik ook deed) en niet te hard anders zou ik verwijderd worden.. en niet meer toegelaten worden...... Pffff nee he niet weer.... heb wat met die clubsss.. .. was me toch een irritante man maar goed was iemand van de organisatie he en die zijn heilig he

jammer maurice dat je niet kon meerijden met je witte duivel.... maar zag wel dat je je niet verveelt hebt...

we hadden weer geweldig weer

groetjess herris en kitty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi

ja was een leuke dag

vond die houten brug ook leuk... rolleyes.gif mocht wel wat langer zijn..

veel modder in de bossen en tja... die man met die hoed ( laro rijder) wat een &^&% !!!! Pffff . was weer bijna verwijderd van het terein hij had komentaar dat ik 4 wd laag moest rijden ( wat ik ook deed) en niet te hard anders zou ik verwijderd worden.. en niet meer toegelaten worden...... Pffff nee he niet weer.... heb wat met die clubsss.. .. was me toch een irritante man maar goed was iemand van de organisatie he en die zijn heilig he

jammer maurice dat je niet kon meerijden met je witte duivel.... maar zag wel dat je je niet verveelt hebt...

we hadden weer geweldig weer

groetjess herris en kitty

had jij ook niet een kleine aanrijding met een sus!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo was weer een leuk dagje.

maar volgende keer wil ik wel weer rijden met die witte thumbsup.gif .

vond het wel mooi dat ik nog even wat mensen heb kunnen helpen met lieren en zo.

ben als bijrijder met herman mee gegaan en na een paar hondert meter stond de eerste.

dat was mijn kans om toch nog wat zand te happen biggrin.gif

menno zo vast als een huis.

maar met behulp van 2 lieren er toch nog uit gekregen.

stukje verder herman vast in een bak waar zijn bijrijder perse door wou blush.gif

maar daar heb je die lier toch voor .

ondertussen nog ff een beetje trubbel met een paar irritante manetjes in gele jasjes

die per se wouden dat je door die bak ging.

maar ze werden snel afgekoeld door een laag modder door herman.

en ja hans jij moest ook nog ff door die bak gelierd worden

na dat we dat schroefje ff aangedraait hebben.

was een mooi parkoertje om eens lekker ff te krossen laugh.giflaugh.giflaugh.gif

weer goed naar mijn zin gehad.

enne menno klopt ik was tattoo rice.

herris & kitty probeer zeker volgende keer er bij te zijn met die witte duivel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi

ja was een leuke dag

vond die houten brug ook leuk... rolleyes.gif mocht wel wat langer zijn..

veel modder in de bossen en tja... die man met die hoed ( laro rijder) wat een &^&% !!!! Pffff . was weer bijna verwijderd van het terein hij had komentaar dat ik 4 wd laag moest rijden ( wat ik ook deed) en niet te hard anders zou ik verwijderd worden.. en niet meer toegelaten worden...... Pffff nee he niet weer.... heb wat met die clubsss.. .. was me toch een irritante man maar goed was iemand van de organisatie he en die zijn heilig he

jammer maurice dat je niet kon meerijden met je witte duivel.... maar zag wel dat je je niet verveelt hebt...

we hadden weer geweldig weer

groetjess herris en kitty

hoi was weer leuk cry.gif

hier nog paar foto's worshippy.gif

nou kijken of ie nu in een keer goed gaat ha ha ha blush.gif

oefening baart kunst zegt men sad.gif

ik hoor het wel

groetjes kitty

http://www.mijnalbum.nl/Album=PUHYWVEX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...