Spring naar bijdragen

Spatbordverbreders


88Wrangler
 Share

Recommended Posts

Hij wil YJ verbreders ruilen tgen YJ verbreders.

blink.gif

Ja snap er ook geen fluit van

Wat heeftie nou eigenlijk nodig plastic verbreders ??? Plastic of Polyurethane 6" of 7" of standaard voor YJ ??

TJ style ???factory style ?? en wat is de maat van de dingen die verkeerd zijn en wat is er verkeerd aan ?? blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, het zit zo.

Hier in België wordt, bij de keuring, alles, maar dan ook alles nagemeten. Bij elke jaarlijkse keuring moet ik de Jeep weer origineel maken. Deze Warn verbreders kan ik er niet zomaar afhalen voor een keuring, ze zitten, naast geschroefd, ook nog getaped. De "plastic" verbreders zoals die meestal gebruikt worden kan ik zo even wisselen met de originele voor de keuring. Ze zijn voor 8j velgen.

Clear ?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Nope, tegen bredere voor 8J velgen. Maar dan wel een stel wat makkelijk te vervangen is, zie onderstaand;

Nou, het zit zo.

Hier in België wordt, bij de keuring, alles, maar dan ook alles nagemeten. Bij elke jaarlijkse keuring moet ik de Jeep weer origineel maken. Deze Warn verbreders kan ik er niet zomaar afhalen voor een keuring, ze zitten, naast geschroefd, ook nog getaped. De "plastic" verbreders zoals die meestal gebruikt worden kan ik zo even wisselen met de originele voor de keuring. Ze zijn voor 8j velgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope, tegen bredere voor 8J velgen. Maar dan wel een stel wat makkelijk te vervangen is, zie onderstaand;

Nou, het zit zo.

Hier in België wordt, bij de keuring, alles, maar dan ook alles nagemeten. Bij elke jaarlijkse keuring moet ik de Jeep weer origineel maken. Deze Warn verbreders kan ik er niet zomaar afhalen voor een keuring, ze zitten, naast geschroefd, ook nog getaped. De "plastic" verbreders zoals die meestal gebruikt worden kan ik zo even wisselen met de originele voor de keuring. Ze zijn voor 8j velgen.

hey ik heb er zo

ze zijn van xenon en 14 cm breed

bel me mess op 0472369872

ik woon in belgie

hoe breed zijn de uwe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...