Spring naar bijdragen

Skid-plate


Recommended Posts

Ben ff aant lassen geweest. Hoop dat m'n benzinetank wat meer gespaard blijft. Laatste keer in Veldhoven toch een aardige deuk in de beschermplaat van de tank opgelopen, met als gevolg dat er nu 5 liter minder benzine in past. Scheelt weer wat bij het afrekenen maar toch.......

DSC06640.JPG

DSC06641.JPG

Zondag maar even kijken in Wamel of skidplate bevalt.

Ape.

P.s. Ik hoop dat er zondag wel iets meer GC's komen! Er zijn er zat als ik op het forum kijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ff aant lassen geweest. Hoop dat m'n benzinetank wat meer gespaard blijft. Laatste keer in Veldhoven toch een aardige deuk in de beschermplaat van de tank opgelopen, met als gevolg dat er nu 5 liter minder benzine in past. Scheelt weer wat bij het afrekenen maar toch.......

DSC06640.JPG

DSC06641.JPG

Zondag maar even kijken in Wamel of skidplate bevalt.

Ape.

P.s. Ik hoop dat er zondag wel iets meer GC's komen! Er zijn er zat als ik op het forum kijk!

Creatief hoor, benieuwd naar de werking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mav,

Hij zit met dezelfde bouten en gaten als de trekhaak, die er nu dus even af is.

Ape

P.s. Otto weet jij een goed adres om een ARB met warn voor m'n WJ te bestellen. Ik ben een beetje aant kijken naar prijzen op het net, maar kan nog niet veul vinden.

Groeten uut Loo en tot zondag...

P.p.s, Ook gelijk maar even langs de dealer (Kien) geweest voor 2 liter Transfer case olie en een pcv. En gelijk vanmiddag ook maar even vervangen. Bijna een ton op de klok ent was weer nodig. De diff's had ik al gedaan 75W140 full synt plus friction modifier ( uit de states megenomen, toch stuk goedkoper! )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...