Spring naar bijdragen

Binnenverlichting


Recommended Posts

Als je de lichtschakelaar helemaal naar links draait blijft de verlichting binnen ook aan...maar dat wist je natuurlijk al lang....

blink.gifblink.gif

Dat is de stand waar het dashboard verlichting mee gaat branden... laugh.gifsad.gif

heb het nu nog allemaal los liggen, en ben elke stekker met contactspray aan het verwennen.. biggrin.gif

Wat betekent een pijltje omhoog in het linker display dan? die deed het ook in 1 keer na de lampjes wissel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blink.gifblink.gif

Dat is de stand waar het dashboard verlichting mee gaat branden... laugh.gifsad.gif

heb het nu nog allemaal los liggen, en ben elke stekker met contactspray aan het verwennen.. biggrin.gif

Wat betekent een pijltje omhoog in het linker display dan? die deed het ook in 1 keer na de lampjes wissel...

Bij een geschakelde auto , dat je op moet schakelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welke van de relais onder het dachboard is het? Ben al een beetje aan het wisselen geweest,maar nog geen resultaat tot nog toe.Op de verlichtingsschakelaar reageert alleen de dash verlichting.De binnenverlichting blijft gewoon aan.Normaal kun je de verlichting achterin (kofferbak) toch ook met het schakelaartje op het lampje uitzetten??,ook hier reageert ie niet op.Gaat de instapverlichting ook branden als je de kofferbak opent?.Begint al een aardige zoekerij te worden sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaa dit is er weer 1 voor topic MEM.......

Geeft niks je bent de eerste niet en zeker niet de laaste

http://www.jeepforum.nl/index.php?showtopic=1728&hl=

Dat ik de auto kocht, zaten er geen lampjes in, maaeh te vroeg gejuicht... de deur drukt de schakelaar niet in... maar daar doet vooralsnog een stukje ducktape wonderen en een stukje hout...

heb nog wel wat voor MEM... biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welke van de relais onder het dachboard is het? Ben al een beetje aan het wisselen geweest,maar nog geen resultaat tot nog toe.Op de verlichtingsschakelaar reageert alleen de dash verlichting.De binnenverlichting blijft gewoon aan.Normaal kun je de verlichting achterin (kofferbak) toch ook met het schakelaartje op het lampje uitzetten??,ook hier reageert ie niet op.Gaat de instapverlichting ook branden als je de kofferbak opent?.Begint al een aardige zoekerij te worden sad.gif

Is nogal een rommeltje achter m'n dash,weet zo niet welke relais ik moet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarrehh kan iemand mij nog verder helpen? rolleyes.gif

rolleyes.gif

Heb je de deurschakelaars geprobeerd in te drukken, zonder de deur dicht te doen? misschien dat je deur iets ontzet is..

De achterklep heb ik laatst ook los gehad (ligt nog steeds los..) hier was bij mij ook veel corrosie.. Deels de oplossing van mijn CV probleem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rolleyes.gif

Heb je de deurschakelaars geprobeerd in te drukken, zonder de deur dicht te doen? misschien dat je deur iets ontzet is..

De achterklep heb ik laatst ook los gehad (ligt nog steeds los..) hier was bij mij ook veel corrosie.. Deels de oplossing van mijn CV probleem...

Hep m'n achterklep los gehad en alles ge-checked.Stekkers even los gehad maar alles bleef gewoon branden.Gaat de verlichting in de kofferbak ook aan als de (een) deur open gaat?.Morgen ff verder knoeien.Wortd nu al weer te donker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand hier nog een bedradingsschema liggen? Heb nog wel wat meer uit te zoeken geloof ik,ben nogal was kroonsteentjes en on-originele stekkertjes tegengekomen onder m'n dash.(heeft alleen niet veel met m'n verlichtingsprobleem te maken geloof ik unsure.gif

Ook al..... kwam ook al het een en ander tegen...

http://pczinter.net/auto-div/wiring-diagram-symbols.pdf

http://pczinter.net/auto-div/wiring-diagrams.pdf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...