Spring naar bijdragen

benzinemeter


Jos-Jeep
 Share

Recommended Posts

Streep dat "hoogstwaarschijnlijk" maar door, Jos... wink.gif Hij gaat het echt niet doen....

Overigens heb ik nog even in m'n "magazijn" ( lees: puinhoop in de garage ohmy.gif ) gekeken.... en ik heb misschien wel wat:

100_0235.JPG

Hij is in ieder geval 12V ( had ook maar zo 24V kunnen zijn hoor...). Ik moet alleen nog ff controleren of hij ook op de juiste gever waarden functioneerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Streep dat "hoogstwaarschijnlijk" maar door, Jos... wink.gif Hij gaat het echt niet doen....

Overigens heb ik nog even in m'n "magazijn" ( lees: puinhoop in de garage ohmy.gif ) gekeken.... en ik heb misschien wel wat:

100_0235.JPG

Hij is in ieder geval 12V ( had ook maar zo 24V kunnen zijn hoor...). Ik moet alleen nog ff controleren of hij ook op de juiste gever waarden functioneerd!

wink.gif ik dacht: wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit blink.gif

Als je meter werkt en kan er wat mij betreft een slotje op

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel.. hij werkt! En zo te zien ook de goede kant op! In je project topic heb ik ff een paar plaatjes van het testen gepost!

Ik laat dit draadje nog even open... misschien dat er iemand een pasklare oplossing heeft waarmee we de huidige benzinermeter kunnen aanpassen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...