Spring naar bijdragen

Allerlei onderdelen van een Jeep YJ


Traveller
 Share

Recommended Posts

Aangezien er enkele problemen niet weg te krijgen waren zonder zware investeringen en de tijd beperkt was, heb ik besloten de 'oude' te demonteren en een 'nieuwere' YJ te kopen (ineens een 4.0 smile.gif )

Alle onderdelen van de Jeep YJ 2.5 van 1990 met airco staan dus nu te koop.

Gaande van de hard top en de banden, tot motoronderdelen, zetels, veringen (originele + bijna nieuwe verhoogde veringen), uitlaat, motorblok en meer!!

Ook alles mag tegelijk gekocht worden natuurlijk. wink.gif

Voor alle info: btuymans@gmail.com

Er worden steeds mooie prijzen gemaakt!!

Kan zelf gedemonteerd worden.

Auto staat in Lille.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sloop YJ dus! Altijd welkom!

Maar ehhhh... de regels voor het te koop aanbieden schrijven hier wel voor dat je er prijzen bij vermeld...

Bij in onderdelen verkopen snap ik ook wel dat dat lastig is, maar zet dan tenminste even de prijs van de complete auto en die van enkele hoofdonderdelen, zoals motor, assen, versnellings/tussenbak, erbij... wink.gif

Alvast bedankt voor de medewerking! smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel welgemeende excuses. Ik ben nog niet aan mijn PC vergroeid, dus ik heb niet elke dag tijd om te reageren. Heb vandaag een halve dag verlof genomen (!!!) om dit allemaal in orde te brengen. Na twee dagen al wordt afgesloten, dat vond ik wel een vriendelijke reactie. Merci! unsure.gif

Soit. Ik heb foto's gemaakt en zal ze toevoegen. Zij die nog interesse hebben, kunnen iets laten weten en krijgen, na effe te wachten, zeker reactie!

Als je graag foto's hebt in betere kwaliteit, laat je maar iets weten! btuymans@gmail.com!! 0032 472 23 17 83

Mvg

Bert

dsc00025800kf3.th.jpgmotorfermbovenaanzicht800mu9.th.jpg

motor11800os5.th.jpg

Sorry, nog vergeten: prijzen!

Alles is bespreekbaar, maar richtprijzen:

Totaal: 2500euro

Per as: 300euro

Hard top: 600euro

Motor: 800euro

Stoelen: 350euro

Pushbar: 200euro

Alles is op te vragen!!

Succes!!

Bert

P.S.: Ik verkoop de spiegels niet smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

topic zat al opslot....maar ff m'n mening spuien......

zoals Rob al zei..het is niet gewenst om commentaar te leveren over prijs en/of op het item wat te koop is...

bied iemand wat aan en het is domweg te duur --> dan verkoopt die persoon het niet.

is het rommel wat die persoon aanbied --> dan verkoopt die persoon het niet

ja...zo simpel is het biggrin.gif

jeepers zijn soms net schapen reageert er 1 dan komen er gelijk meer berichten over "die kutprijs" of "die rommel"

en dan krijg je een "flametopic" wat allang niet meer over de aangeboden spullen gaat...

is in mijn ogen niet de bedoeling...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...