Spring naar bijdragen

hardtop deuren en opzetstukken halve deuren mogelijk ??


 Share

Recommended Posts

Ben van plan om er toch ook maar eens op uit te gaan en een hardtop te gaan regelen rolleyes.gif ,....echter ik heb nu een softtop met halve deuren van Besttop en daar zitten op (de opzetstukken) rechte hoeken aan. Nu is mijn vraag : kan ik de opzetstukken van mijn halve deuren vervangen om de uitgave aan hele deuren te vermijden of is dit niet leverbaar/ tweedehands te koop ohmy.gifblink.gif ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die opzetstukken zijn er ook met ronde hoeken hoor. Bestop heeft ze dacht ik gewoon in het programma!

* Verplaatst naar het YJ forum.

Thanks, kan ik in ieder geval gaan zoeken in de wetenschap dat de halve deurtjes niet weg hoeven...... rolleyes.gif

usd 250 plus usd 100 transport dan heb je nieuwe van www.4wd.com

Gebruikt op Marktplaats ongeveer eur 80-100

.....Ik ga zoeken op marktplaats , pas als ik ze voor een leuk prijsje kan vinden is het voor mij de moeite om voor een hardtop te gaan kijken.... ohmy.gif , nieuw is even te gek ( is een beetje om de kijkers uit de auto te houden in de buurt...... mad.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, kan ik in ieder geval gaan zoeken in de wetenschap dat de halve deurtjes niet weg hoeven...... rolleyes.gif .....Ik ga zoeken op marktplaats , pas als ik ze voor een leuk prijsje kan vinden is het voor mij de moeite om voor een hardtop te gaan kijken.... ohmy.gif , nieuw is even te gek ( is een beetje om de kijkers uit de auto te houden in de buurt...... mad.gif )

Ik heb ook een besttop softtop met halve deuren en ook een hardtop met hele deuren...maar de hardtop deuren passen niet in mijn softtop... maar zie dat er collega jeepers het wel hebben (hele deuren in softtop) is hier een aanpassing voor nodig?

sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...