Spring naar bijdragen

keuring en chassisnummer


RANDOMAN
 Share

Recommended Posts

Ja,

nu heb ik een Jeep die inmiddels al twee keer gekeurd is. Dat laat ik altijd in R'dam doen bij een hakkitakkiegarage. Omdat die nu op vankantie zijn, van 28 juni t/m 26 augustus, heb ik mijn auto elders gebracht. Alleen die prutsers kunnen mijn chassisnummer niet vinden. blink.gif

Zou moeten staan op een of andere balk onder de motor, dat staat tenminste op het kentekenbewijs. Wie kan mij exact vertellen waar dat ding hoort te zitten zodat ik die garagegast het duidelijk kan maken. Auto staat daar maar te verstoffen en ik wil rijden. Zit al met een hand in het gips en ben nu veroordeeld tot een auto met schakelbak, wat mij een hoop pijn en irritaties oplevert... sad.gif

Is een XJ uit 89, waar hoort dat nummer te zitten?

Wie helpt mij en de garagegast uit de brand?? sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rand raam/dashboard. je kan het zo bekijken als je door de voorruit naar het dashboard (stuurkant) kijkt.. biggrin.gif

Het nummer op het dashboard zit op een plaatje gedrukt wat met popnagels vast is gezet.

Onder de motorkap zitten ook nog wat aluminium plaatjes met het chassisnummer, maar dat is niet wat bedoeld wordt met het ingeslagen chassisnummer waarnaar wordt verwezen op het kentekenpapier.

Maar 't belangrijkste is dat je er weer een jaar tegen kunt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nummer op het dashboard zit op een plaatje gedrukt wat met popnagels vast is gezet.

Onder de motorkap zitten ook nog wat aluminium plaatjes met het chassisnummer, maar dat is niet wat bedoeld wordt met het ingeslagen chassisnummer waarnaar wordt verwezen op het kentekenpapier.

Maar 't belangrijkste is dat je er weer een jaar tegen kunt!

ph34r.gif

ohw... dan ben ik ook benieuwd naar het antwoord... ben naast die twee opgenoemde nog niets tegengekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ph34r.gif

ohw... dan ben ik ook benieuwd naar het antwoord... ben naast die twee opgenoemde nog niets tegengekomen.

Bij mij staat het ingeslagen onder de motorkap op het voorscherm net onder de bovenrand, precies zoals ook op mijn kentekenbewijs is vermeld (ook XJ 1989). Maar dat wil niet zeggen dat ie bij elke cherokee daar staat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als nog meer mensen hier gezeik mee hebben..

Dat chassisnummer zat bij mij dus ingeslagen op het chassis onder de accubak. blink.gif

Best logisch dat die beetje onvindbaar was. En ja, ik heb ook zo'n nummer onder de ruit maar het schijnt dat de keurmeesters dit jaar streng controleren op het corresponderen chassisnummer zoals dat staat aangegeven waar het moet zitten op je kentekenpapieren.., althans zo is mij vertelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...