Spring naar bijdragen

waar hebben jullie de bedieningsknoppen van de lier zitten???


kollee
 Share

Recommended Posts

Ik heb de aansluiting voor mn lierbedieningsunit (3x woordwaarde) nu onder mn dashboard kastje zitten. Ik wil echter dit ergens i in de buurt van stuur en versnellingspook, met tuimelschakelaars en on/off switch gaan maken.

Nou is dat "technisch" niet zo'n enorme toer, maar wel..... op welke plaats????

Waar hebben jullie dat zitten en uuhhh.... pics worden zéér op prijs gesteld uiteraard!!! thumbsup.gifworshippy.gif

Alvast dank voor alle tips/suggesties etc etc!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was je van plan de lier te gaan gebruiken dan ??

maar serieus Ik wil ook die schakelaar want heb nu stopcontact in het klepje van mn dashboardkastje en wil een extra tuimelschakelaar en die wil ik denk ik op mn console (tussen de stoelen) dicht bij mn rechterhand en dan de bedrading naar dashboardkastje ( 1 x woordwaarde) OF onder mijn stuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je reactie Hans! Dat wil ik dus ook gaan doen. Vandaar mijn vraag aan mede-Jeepers die ik zo vaak hoor over de slimme wijze waarop zij dat hebben gedaan, ff mij/ons daar deelgenoot van te maken.

Kben benieuwd..... wink.gif

Mijn Jeep maat Frits heeft het net van de week gedaan in zn nieuwe TJ heb het nog niet gezien. Droopy ook ( m'n kapitein)

heb ook nog niet gezien maar die heeft het al een tijdje.

Probleem was aan de goede schakelaar te komen. Weet nou waar Frits em vandaan heeft en er ook eentje besteld.

Ik ga voor 1 handle schakelaar die terug klikt en een onderbreker heb ik al onder de motorkap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank aan degenen die iig de moeite hebben genomen om te reageren!! worshippy.gif .

Maar blijkbaar heeft niemand de bedieningsknoppen in de cockpit zitten.

Dus ook dit item kan op slot.

Ook hiervoor ga ik wel verder kijken op het laro forum...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de schakelaar bij Droopy in de middenconsole gebouwd achter de handrem, in m'n cj heb ik de schakelaars (in/uit-lieren, stuurstroom aan/uit) onder in het dashbord langs het stuur gebouwd.

Dat is een goede plek op de console, daar kun je altijd bij.

Als je strak in je 4-puntsgordels geknoopt zit, kun je (meestal) niet meer bij het dachboard komen om de schakelaar te bedienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank!

Ik had in 1e instantie ook gedacht de knoppen (in/uit - aan/uit) op het dashboard ipv de asbakunit in te bouwen. Maar daar kom je idd, in soms wat oncomfortable posities", wat moeilijk bij.

Gaat nu dus op een nieuwe middenconsole gebeuren.

Kun je altijd bij.

Inmiddels is er wel al een hoofdschakelaar geplaatst (dank Bart!!), om ongein te voorkomen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank!

Ik had in 1e instantie ook gedacht de knoppen (in/uit - aan/uit) op het dashboard ipv de asbakunit in te bouwen. Maar daar kom je idd, in soms wat oncomfortable posities", wat moeilijk bij.

Gaat nu dus op een nieuwe middenconsole gebeuren.

Kun je altijd bij.

Inmiddels is er wel al een hoofdschakelaar geplaatst (dank Bart!!), om ongein te voorkomen..

Wat ik allemaal wel niet doe voor een tweede bak koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Khad liever wat afbeeldingen gehad van lierknopbevestigingen (min 6x woordwaarde)...

Maar goed, die komen dus niet, dan maar een koekje, GRAAG!!

Gooi wat mij betreft maar op slot modereters, dat gebeurt trouwens toch met de meeste van mijn postjes... tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Khad liever wat afbeeldingen gehad van lierknopbevestigingen (min 6x woordwaarde)...

Maar goed, die komen dus niet, dan maar een koekje, GRAAG!!

Gooi wat mij betreft maar op slot modereters, dat gebeurt trouwens toch met de meeste van mijn postjes... tongue.gif

dat komt waarschijnlijk omdat je het altijd netjes vraagt laugh.giftongue.gif

dus bij deze rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...