Spring naar bijdragen

Bodylift


jack
 Share

Recommended Posts

er is een verschil tussen lift bij handgeschakeld en automaat.

Bij YJ hoef je weinig aan te passen Bij handgeschakeld hoekje bij je versnellingspook iets in te vijlen om hem soepel in zn 2 te krijgen.

Bij CJ weet ik niet. Bij TJ moet er een verlengingsstuk komen naar je bak. bij YJ niet en bij CJ moet je misschien effe Googelen om een beschrijving te vinden met fotoos.

Ik heb net een lift van 3 inch op Marktplaats gezet van 3 inch. voor een YJ

Mocht je een CJ5 lift willen bestellen via mij moet je maar ff PB of email sturen Mn email staat bij mn pers gegevens.

4wd8329ma.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er is een verschil tussen lift bij handgeschakeld en automaat.

Bij YJ hoef je weinig aan te passen Bij handgeschakeld hoekje bij je versnellingspook iets in te vijlen om hem soepel in zn 2 te krijgen.

Bij CJ weet ik niet. Bij TJ moet er een verlengingsstuk komen naar je bak. bij YJ niet en bij CJ moet je misschien effe Googelen om een beschrijving te vinden met fotoos.

Ik heb net een lift van 3 inch op Marktplaats gezet van 3 inch. voor een YJ

Mocht je een CJ5 lift willen bestellen via mij moet je maar ff PB of email sturen Mn email staat bij mn pers gegevens.

4wd8329ma.jpg

Het betrefd een yj, zit er een beschrijving bij zo'n setje of wijst het allemaal vanzelf...waar is bv die rode slang voor....

wat moet zo'n setje kosten..

groet Reijer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

ff schopje naar boven, ik heb ook mijn boddylift binnengekregen 4wd, is het gelukt of heeft iemand toevallig al een workshop met plaatjes gevonden?

er staat in de papieren dat ook de tantvulling los moet om naderhand aan te passen, weet iemand wat er aangepast moet worden?

ik ga er maandag ( vakantie ) aan beginen, als ik de tijd heb zal ik wat fotos maken van het liften, maar tips zijn van harte welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoeveel inch BL heb je? een 2 inch valt nog net te passen, als het niet past moet je de vulleidingen van je tank verlengen..

Ik heb een 3" BL en moet daar nog mee aan de slag, heb al wel alle bouten ingespoten met kruip olie... heb al wel vernomen dat bij een 3"lift, de stuurstang ongeveer 4 cm moet worden uitgeschoven en de versnellingpook moet ook verbogen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"ik ben 3 weken thuis vanwege voorziene vakantie"

Kun je mijn auto dan ook even komen wassen ? De klei uit rilland is al aardig hard geworden ;-)

suc6

sander

kan ik je hogedrukspuit lenen?? de mijne is er mee gekapt, heeft bijna druk meer, ga ik een keer naar de wasstraat, word ik vriendelijk verzocht te vertrekken,.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja

http://www.martindrop.nl/index.php?module=...owimages&fid=15 helaas was de wagen nog niet helemaal schoon, morgen eerst even kijken of ik de hogedruk spuit weer gemaakt krijg, er komt bijna geen druk uit, ik hoop dat er een revisisetje voor is.

todo,

omlaag halen van de radiateur

uitvinden waarom ik een 'pivit' stangetje over heb, kan nergens vinden waar dat op zou moeten

bling bling maken

vuil maken

bling bling maken

enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.martindrop.nl/index.php?module=...owimages&fid=15 helaas was de wagen nog niet helemaal schoon, morgen eerst even kijken of ik de hogedruk spuit weer gemaakt krijg, er komt bijna geen druk uit, ik hoop dat er een revisisetje voor is.

todo,

omlaag halen van de radiateur

uitvinden waarom ik een 'pivit' stangetje over heb, kan nergens vinden waar dat op zou moeten

bling bling maken

vuil maken

bling bling maken

enz.

Ziet er goed uit, thumbsup.gif

Ik ga vandeweek eerst een kop revisie doen en dan de body 3" liften, heb ook een 1.5"rancho veerpakket gekocht en de veerschommels laat ik van rvs maken en die worden ongeveer 1"verlengd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...