Spring naar bijdragen

kilometerstand grand cherokee


Recommended Posts

Ik heb de mijne inmiddels 5 maanden(130000km.), motorisch nog geen enkel probleem gehad.

Wel zaken als een homokineethoes, oliekeerring, kruisje, remschoenen en de kardan yoke, een ander is denk ik wel te verwachten als je er actief mee het terrein in gaat, wordt dan toch wat extremer belast.

Onderdelen prijzen vallen me wel mee, heb tot op heden alles zelf kunnen doen alleen frustrerend dat hier wel eens veel tijd in kan gaan zitten. Strekking van dit verhaal: biggrin.gif IK WIL GEEN ANDERE biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In principe heb ikgeen grote problemen gehad , alleen de tussenbak bij 340000 vervangen door een met minder km om minder herrie in de auto te verkrijgen

De krukaskeering lekt al zolang ik hem in bezit heb , net zoals dat de versnellingsbak lekt

Het grootste probleem is het inslaan van de kleppen , er is al meerdere malen een klein stukje van de klepsteel afgehaald

Bij 300000 km de schokbrekers en beide radiatoren vervangen en een keer een kromme klepstoter gehad

Verder zijn er allen nog problemen met het inslaan van de remklauwen , hierdoor onstaat speling en gaat het liggen rammelen

Ik moet er wel bij vertellen dat er geen extreem terrein met de auto wordt gereden , wel rijd ik regelmatig met verschillende aanhangwagens met een vrij hoge kruissnelheid

De verschillende assen zijn niet spelingsvrij maar ik heb nog geen extreme problemen gehad (gelukkig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...