Spring naar bijdragen

hi-lift jack


Recommended Posts

hoi jeepers

wat is een goeie plek voor een hi lift jack?

op de motorkap ....achter in de bak ........op de bumper .......etc....etc......

heeft er iemand een foto van ? hoe die het mooiste zit smile.gif

( keb werkelijk geen idee waar ik die het beste kan plaatsen )

los achter in de bak lijkt me niet echt fijn ....gerammel ......heen en weer en zo ...lawaai mad.gif

grt ozzy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gehoord dat men m ook wel aan de rollbar vast boort - schroeft. Lange bout met vleugelmoer.

Ik moet m ook nog "kwijt" zien te raken. Ga t op die manier proberen/doen.

Er zijn ook steunen te koop waarmee je m óf op de motorkap (voor t raam) óf onder de voorbumper kunt monteren.

Spreekt mij niet zo aan.

Verder kan ie op de swing out tire carrier, maar die heb ik (nog) niet.... blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem inderdaad op de rollbar zitten...

ietwat lastig om hem te pakken als je hem nodig hebt maar wees eerlijk....hoevaak gebruik je het ding nou ?

Voordeel is dat íe schoon is als ik thuiskom,hij zit er altijd in mocht ik onverwacht ergens de modder induiken,hij zit niet in de weg en neemt geen ruimte in en het staat gewoon lekker....

gewoon 2 grote bouten door je rollbar heen vastzetten,dan je hoes erover ( gaten in maken voor de bouten natuurlijk ) dan je hi-jacker erover en 2 vleugelmoeren om hem vast te zetten...

Ga wel zorgvuldig te werk want de ruimte ivm. je softtop is minimaal en je moet natuurlijk wel uitkomen met de gaten van je hi-jacker !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb deze net besteld . is onderweg verwacht em van de week te monteren.

Kan ie er alleen op als ik terrein in ga. Hij blijft altijd bereikbaar en redelijk schoon

Als je vast zit met achterbumper in de modder en hij hangt daar aan is geen sukses.

Menno heeft em achterop de tirecarrier is ook een optie maar die van mij is nogal lang..

Was blij dat Darkwolf em bij em had vorige week toen mn kruisje in vooras knapte.

Moet toch proberen selfsupporting te worden.

kost usd 80

0002764gd.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb deze net besteld . is onderweg verwacht em van de week te monteren.

Kan ie er alleen op als ik terrein in ga. Hij blijft altijd bereikbaar en redelijk schoon

Als je vast zit met achterbumper in de modder en hij hangt daar aan is geen sukses.

Menno heeft em achterop de tirecarrier is ook een optie maar die van mij is nogal lang..

Was blij dat Darkwolf em bij em had vorige week toen mn kruisje in vooras knapte.

Moet toch proberen selfsupporting te worden.

kost usd 80

0002764gd.jpg

Staat leuk als je de korte uitvoering hebt....................... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk zou ik 'm liever met beugels vastzetten.... Die rolbeugel wordt zwakker als je er gaten inboort.. Erg vervelend, als je 'm een keer nodig hebt... sad.gif

Tuurlijk wordt ie zwakker maar das te verwaarlozen....bovendien verzwak je het minder omdat je de ruimte weer strak opvult met de bouten...bovendien zit er nu een hi-jacker waardoor de hele boel uiteindelijk juist sterker is geworden..

Niet echt een punt voor de besluitvorming dus meneer de voorzitter.. laugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...