Spring naar bijdragen

Parkeren doe je op de vangrail


JeePieRo
 Share

Recommended Posts

Zo heb ik weer, rij ik vandaag vanaf huis naar een klant in 's-Hertogenbosch draai ik van de snelweg af om mijn route voort te zetten. Kom ik de bocht door staat daar ineens iets op de vangrail.......................................................

dsc015497fk.jpg

dsc015500yl.jpg

dsc015519uc.jpg

dsc015521ca.jpg

dsc015530pk.jpg

dsc015542gg.jpg

dsc015552aa.jpg

dsc015576re.jpg

Gelukkig had de dame die achter het stuur zat zelf helemaal niets als, ze zat alleen te beven als een rietje achter het stuur toen ik haar deur opende. Ze was me echt dankbaar dat ik haar opving na de spin actie die ze net had meegemaakt.

Samen hebben we de diverse instanties gebeld want alleen kon ik die blauwe beer niet over de vangrail trekken zonder dat er nog meer schade aan de auto zou ontstaan.

Ik heb deze dame dan ook maar uitgenodigd om eens een keer mee te gaan als ik in het terrein ga rijden is denk ik wel een stukkie veiliger en goedkoper, gezien de schade die de auto heeft opgelopen.

Linkeronderdorpel plat gedrukt.

Linker treeplank gedeukt.

Voorbumper enkele krassen.

Kentekenplaat aan de voorzijde die in het gras bij een boom lag.

Verder was er aan de onderkant van de auto niets te zien, motor snorde nog mooi door toen ik aankwam, tussenbak en alle assen waren verder ook nog in orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een duur plekje om te parkeren.

Echt mazzel gehad dat vrouwtje.

Was het glad daar dan door ????

Mazzel

Ik denk dat het wegdek een beetje gladjes was door regenval, natuurlijk een X aantal dagen droog geweest en dan in een dag een paar heftige buien en alle rubber en olie laat los van het wegdek. Volgens haar eigen zeggen reed ze niet harder dan 55 km/uur. Niet echt hard op het eerste gezicht maar bedenk wel dat als ie gaat hij ook niet meer te houden is die blauwe beer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...