Spring naar bijdragen

Jeep mountainbike


Broekie
 Share

Recommended Posts

De Firma die ze laat maken in China heet H"its en zit in Deventer op ik dacht de Maagdenburgstaat( industrieterrein aan de A1)de fiets heeft dus helemaal niets te maken met het merk Jeep maar betaald alleen aan Daimler/Chrysler voor het naam gebruik. eerste afslag Deventer oost bij de Texaco eerste weg rechts weg volgen kom je er van zelflangs............succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Firma die ze laat maken in China heet H"its en zit in Deventer op ik dacht de Maagdenburgstaat( industrieterrein aan de A1)de fiets heeft dus helemaal niets te maken met het merk Jeep maar betaald alleen aan Daimler/Chrysler voor het naam gebruik. eerste afslag Deventer oost bij de Texaco eerste weg rechts weg volgen kom je er van zelflangs............succes

Sorry, je geeft een verkeerd adres. Hit's International is verhuisd. Je moet nu de normale afslag hebben eerste weg rechts (op de hoek bij Klein Beernink) dan weer 1e weg rechts, hun nieuwe pand zit aan de linkerkant bij de eerste 90 graden bocht naar links.

Overigens is de eigenaar van Hit's International een kennis van mij en rijdt hij ook een Jeep.

Groet Philip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha en ik heb een hoop containers voor hem verscheept maar ben em helaas kwijt als klant maar heb een heel mooi horloges van em gehad bij de opening van het nieuwe pand

jeepfiets12sq.jpg

jeepfiets26mo.jpg

jeepfiets39ss.jpg

jeepfiets42mb.jpg

Deze kun je afhalen voor € 125,00 24 versnellingen shimano revoshift design pininfarina aluminium frame 9 kgs

kleur AMC mean green

De Firma die ze laat maken in China heet H"its en zit in Deventer op ik dacht de Maagdenburgstaat( industrieterrein aan de A1)de fiets heeft dus helemaal niets te maken met het merk Jeep maar betaald alleen aan Daimler/Chrysler voor het naam gebruik. eerste afslag Deventer oost bij de Texaco eerste weg rechts weg volgen kom je er van zelflangs............succes

worden NIET gemaakt in CHINA

en is wel degelijk een JEEP fiets en de eigenaar is een JEEP lover

de bali is in vorm van een Jeep.

Hebben zelfs een fiets met voorwiel aandrijving maar kost een hoop

en meeste hARLEY dAVIDSON EN jEEP ONDERDELEN EN wARN LIEREN KOMEN wel UIT CHINA

EN tAIWAN , kOREA, jAPAN etc. Ook alle RVS van Kentrol, Omix etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahha vond Jan je te duur geworden?

Nee die bemoeit zich daar niet mee maar ze doen al jaren zaken met Schenker en die schrokken toen ze mij op die party zagen. Ben een jaartje uit de running maar ga er zo gauw mogelijk weer heen.

Is Slazenger Horloge daar hebben ze een hoop fitness apparaten van. laugh.gif

Collega die de transporten regelt kocht via Jan een wrangler 2.4 heeft een eeuw geduurd om die intevoeren was nl geen type goedkeuring voor. Heb toen geadviseerd em via Duitsland in te voeren.

<Maar we gaan off topic. rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...