Spring naar bijdragen

discusie topic


Beest
 Share

Recommended Posts

ff ut 1 en ander toevoegen

jaloers is niet het juiste woord.

allemaal een sticker want we horen bij 1 klup en dan via de achterdeur een minimeeting daar hou ik niet zo van. Zo dat is er uit.blowup8mw.gif

Maar ik ga off topic dus laat maar. offtopic6ez.gifargue7mm.gif

zo ff in een ander topic geplant......... dus niet off topic

1 die sticker is voor ondersteuning van het forum... zo als iedereen wel weet ut forum kost geld en zo proberen we kosten te drukken op een leuke manier.....

ut forum is geen club

JCN wel

en iedereen is toch vrij om wat met elkaar af te spreken om ergens te rijden?

of moet je iedereen uit nodigen? dan wordt de maasvlakte wel heel snel klein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaloers is niet het juiste woord.

allemaal een sticker want we horen bij 1 klup en dan via de achterdeur een minimeeting daar hou ik niet zo van. Zo dat is er uit.blowup8mw.gif

Maar ik ga off topic dus laat maar. offtopic6ez.gifargue7mm.gif

Dat was een spontane actie, eigenlijk zelfs voor 2 wagens. Want we wilde Jeeped wel eens zien.

We waren zo'n beetje de enige die m nog niet in levende lijve ontmoet hebben.

.. na een paar dagen kwamen er meer en meer en we wilde een BBQ op kleine schaal.. dus stil gehouden.

Toevallige passanten konden (uiteraard) mee en daarom niet van de daken geschreeuwd... waar maak je je druk om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik het niet begrijp en dacht dat onderwerpen zoals MEETINGPOINT en OFF Road een andere bedoeling hebben.

Niet dus mijn fout sorry

Ja, zit wat in..

Was ook ff twijfel om de foto's te plaatsen. Toch maar gedaan.. gewoon, omdat het kan. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben (als velen) lid van meerdere clubs (inmiddels 3 ph34r.gif ), en rij daarnaast echt ook wel eens "zo maar" met anderen in het terrein.

Ik zie het Jeep Forum (als Dez dat bedoeld) als een "ontmoetingsplaats", waar je naast (fantastische) technische informatie, ook de (Jeep) belevenissen van alle dag deelt.

Dat sommige "buurtgenoten" dan eens gaan rijden en daar hier verslag van doen, vind ik (persoonlijke mening) alleen maar héél leuk om te lezen.

Als we in de Achterhoek weer een keer gaan rijden, ben je de eerste die we uitnodigen Dez!!!! wink.gifyes.gif (en van harte ook, = echt gemeend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of irc...... wink.gif maar daar ben je de laaste tijd nie

Daar zullen er een hele hoop niet te vinden zijn denk ik, jaja ik ook (pfff weer wat uitvogelen hoe het werkt en ik heb al zo veel te onthouden)

Maar dan mijn vraag, waarom kunnen we niets met zijn allen doen dan ??? is dat vanwege de vele clubs ofzo ?

want zoals in een ander topic al duidelijk is geworden zijn sommige van het forum lid van de ene club en andere weer lid van een andere club(en daar meng ik me niet in want iedereen mag kiezen wat ie wil en waarom dat ie dat wil)

maar "het jeepforum" is toch ook een club welliswaar zonder alle bijkomstigheid van andere 4x4 clubs en verenigingen, maar mij lijkt het dan toch nog wel mogelijk met enkele vrijwilligers wat te organiseren zonder winstbejacht of wat dan ook.

oke bij deze stel ik me dan wel alvast voor als vrijwilliger om mede iets te organiseren, en laat de maasvlakte maar eens te klein worden wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke bij deze stel ik me dan wel alvast voor als vrijwilliger om mede iets te organiseren, en laat de maasvlakte maar eens te klein worden wink.gif

Nou succes..... Daar zijn al meerder pogingen toe ondernomen (winter BBQ bijv. he Ollie mad.gifwink.gif ), zoek de diverse topics maar eens. Onder het logo van het Jeep Forum mag niets georganiseerd worden (zijn ook topics over). Is ook terecht, is het Jeep Forum niet voor.

Ben "bang" dat het bij af-en-toe-meetings blijft met mede Forummers, en ik kan je melden dat dat waanzinnig leuk en gezellig kan zijn. yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou succes..... Onder het logo van het Jeep Forum mag niets georganiseerd worden (zijn ook topics over). Is ook terecht, is het Jeep Forum niet voor.

Nah dan kunnen we wel oppassen als we met meer als drie auto's bij elkaar zijn, mits daar allemaal forumstickers op zitten ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog steeds van mening hoe meer Jeepers er bij zijn

hoe leuker het is.

Maar dat is natuurlijk mijn mening maar als wij een minimeeting

willen organiseren met bijv : alleen zwarte jeeps of alleen 8 cylinders of zonder moderators

Nou ik kan nog wel even doorgaan dan valt het hele forum over je heen.

Dus vanuit de club gedachte, gezellig druk kan ik de reactie van Dez wel voorstellen.

Gr

Hendrik

(die alleen maar brokken rijd op de maasvlakte dus daar liever wegblijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ikkuh begrijp niet wat er sneakie an is......

dat van maasvlakte is gewoon in het open knaal van irc gehouden....

dat andere kanaal kudknaal is het irc gebeuren van een game clan. je weet wel peesees spellutjuh en dan gamen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yup klopt...

ik zie lekker nog een 5 tal subfora......

oei oei oei wat wordt daar allemaal besproken.....

voornamelijk minimeetings met gebak... tongue.gif

en er zijn er nog een paar die ik weer nie kan zien.... blink.gifohmy.gifmad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yup klopt...

ik zie lekker nog een 5 tal subfora......

oei oei oei wat wordt daar allemaal besproken.....

voornamelijk minimeetings met gebak... tongue.gif

en er zijn er nog een paar die ik weer nie kan zien.... blink.gifohmy.gifmad.gif

Ik mis alleen het nanananaaaaa nog in je reactie tongue.gif

alleen zwarte jeeps of alleen 8 cylinders

Tsssssss Ik mag ook nergens meer mee naar toe. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis alleen het nanananaaaaa nog in je reactie tongue.gif
ja had ut er eerst wel staan maar vonk wat flauw....moet wel serieus blijven he

en Jeepiero..een sticker op Jeep maakt nog geen Jeepforum/nl meeting.... of met de JCN sticker een JCN maakt ook nog geen JCN meeting.

toch? huh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja had ut er eerst wel staan maar vonk wat flauw....moet wel serieus blijven he

Als we deze topic serieus moeten nemen dan ............................ laat maar wink.gif

godsamme wat ben ik blij dat ik nergens bij hoor.... ph34r.gifcool.gif

Jij hebt toch een zwarte Jeep??

Mag je met Hendrik mee tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...