Spring naar bijdragen

Jeep Festival Chérimont (Sclayn/Andenne) Belgie


dezperado
 Share

Recommended Posts

Ja was geweldig weekend Alle inspanningen waard.

Nu proberen om het veel groter over te doen met verschillende clubs samen. En dan hebben we gewoon 1 ding gemeen JEEP

En Hans jij kan er ook gewoon doorheen, met Jeep of hulp middel. biggrin.gif

mud.jpg

Maar ik heb je verhaal dit weekend gehoord.

En hoop toch echt dat alles goed komt kerel.

Misschien is dit bord wat voor Frits....... tongue.gifbiggrin.gif

danger-mud.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Als het goed is gaat dit linkje de film afspelen....helaas in matige kwaliteit maar als het goed is staat íe binnenkort op jeepie.nl in betere kwaliteit....

Het kan overigens ff duren voor de link werkt...was vorige x ook zo.....

http://www.video4all.nl/src/win_video.php?...cYhXAhwwGbwYV@F

Spiderman bedankt nog voor je camera-werk !!!!

Ik heb vandaag overigens mijn olie ververst en voorcardan bekeken en er lagen dus drie losse tanden in en een hoop gruis.... sad.gif

Sattelieten zijn dus verdwenen....kroon en pinion zijn gelukkig ok dus kosten gaan meevallen.... smile.gif

Wel zat in alle olie ( achteras,tussen en versnellingsbak en vooras ) water.....tip dus voor iedreen : VERVERSEN die boel!!!

Kollee, bedankt voor het in ontvangst nemen van mijn prijs.....we spreken elkaar binnenkort wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi die foto,s en filmpjes.

heb vandaag het jeepje weer klaar gezet voor het volgende festival. + caravan.

morge ff oil nog na kijken.

en kruisjes vetten.

heb vandaag meteen een foto boek gemaakt

voor cherimont. 200 foto,s blink.gif

en voor de nog komende evenementen.

hier bij het adres.

heb je intr in enige foto,s hievan mail me maar.

http://www.tattoorice.com/jeep/index.php

greetzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kollee1 heeft al vol enthousiasme verteld over Sclayn en toch wil ik ook nog even iets vertellen. In een woord "genoten". Wat is het toch heerlijk, allemaal lachende mensen om ons heen te hebben. Voor de 1e keer mocht ik de caravan aanhaken. Ik was bij ons nog niet te hoek om of ik had al een half pakje shag op, nee ik was niet nerveus. Wij vertrokken ook totaal in een chaos. Alle inkopen voor de caravan zaten nog in de doos. We hadden zelf nog niet kunnen kijken hoe alles werkt, maar in Belgie kregen wij van iedereen hulp en adviezen. Broekie (Bart en Brenda) zijn 's-ochtens speciaal voor ons al naar Lochem gekomen om te helpen om de Jeep op de trailer vast te zetten. In Belgie aangekomen was het net zo'n chaos al dat we vertrokken. waren. Donderdag avond hadden we tot 03.00 uur alles in de auto's gegooid dus dat moest allemaal nog zijn plek vinden in de caravan. Om ons heen verzamelden zich al mede Jeepers en er werd verteld dat er een nachtrit was om 21.30 uur. Dit heb ik zelf maar even voorbij laten gaan, want dozen en ik een enorme trek in koffie. Dit zag onze buurvrouw Diane en voordat wij het wisten kregen wij twee bekertjes met koffie. Onze hond Tessa was ook mee. Het eerste wat zij deed bij aankomst, nee niet plassen maar een modderpoel opzoeken. Zij had ook al gauw vrienden gemaakt met div. honden. Harrij is beslist haar maatje geworden. Toen de nachtrit was afgelopen hebben we heerlijk met een groep buiten gezeten en gingen veel te laat naar bed. Na 3 uurtjes geslapen te hebben, deen wij het deurtje van de caravan open. Pullie en Charlie zagen dit en onmiddellijk werd de 220 (goed he Ron) aangezet omdat zij wisten dat er dan gauw koffie kwam. Met allemaal zware stemmen begonnen we aan het ontbijt en koffie. 's-middags gingen we rijden met een groep. Frits had zich vrijwillig/verpliht aangeboden om ons op weg te helpen en ons rij-adviezen te geven. Ook hier hebben we genoten zelfs ook toen Ab in de modder poel terecht kwam. Alle nederlanders kwamen te hulp met lieren/ linten. Geweldig wat een saamhorigheid. Tuurlijk kwamen wij '-avonds weer veel te laat aan bij de BBQ waar we toch iets van hebben kunnen eten. Ook hier was het weer reuze gezellig. Rond 23.00 uur kregen we toch allemaal trek en besloten we nog maar even verder te BBQ-en. Rene en Ron hadden nog worsten en hamburgers en wijzelf hadden nog sateh stokjes en Maurice kwam met de gehaktballetjes. Broekie nam bier en wijn mee en zo werd de rest van de trek weer gestild. Ook die van Lucky (de hond van Ron) en Tessa. Zij vonden de balletjes erg lekker. Broekie (Bart) prikte nl in een balletje echter het plastic bordje stond op de rand van de tafel en tja de rest kunnen jullie wel zelf invullen. Na weer slechts 3 uurtjes geslapen te hebben deden we weer het deurtje van de caravan open en toen werden we even niet vrolijk. Tuurlijk stonden wij weer op klei grond zonder enkel sprietje gras en met heel veel regen erop en dat wil wel. We stapten naar buiten en we voelde dat we vast gezogen werden. Iets minder enthousiast koffie gezet en toen met z/n allen in de blubber koffie gedronken. Tessa mocht nu echt niet meer de caravan in. Zij zocht maar een plekje bij de vuurkorf hopende dat het daar nog warm was. 's-middags wilde we nog even rijden met Charlie. Bij de eerste inslag besloten we toch maar het niet te doen. Ietwat te riskant met onze kids en hond erbij en kijken en kletsen naar en met is ook leuk. Met een groep 's-middag nog even ge-BBQ en tja toen werd het toch echt tijd om in te pakken. Toen zagen we pas wat modder kan aanrichten. Met veel hulp en een zeil van Herman hebben wij de Viano weer ingeladen. En toen werd het spannend, de caravan en Viano moesten we nog naar boven zien te krijgen. Na beraad werd besloten de Viano in volle vaart naar boven te rijden. Je zag hem weg glijden maar het is Ab toch gelukt. Onze buren kunnen erover mee praten. Hun caravan kwam onder de blubber, wat afkomstig was van de Viano. De caravan werd getrokken door Charlie. Al met al '-s nachts rond 2.00 uur kwamen we in Lochem aan. Alles losgekoppeld en hup vermoeid en al maar wel voldaan ons mandje in. We zijn er met z'n allen over eens dat we een fantastisch weekend hebben gehad. Nogmaals iedereen bedankt voor alle hulp en adviezen. Tot de volgende keer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

Ook ik wil even zeggen dat ik super,super gaaf weekend heb gehad!

Vijdags afgesproken met kollee(en aanhang) in weert bij het ac restaurant,om daar verder met hun mee te rijden naar de andenne.

De afgesproken tijd was ietsie uitgelopen rolleyes.gif

Aangekomen op plaats van bestemming,hebben we eerst de sleurhut neergezet en alles opgeruimd.

Toen zijn Maurice en ik met de avondrit meegereden.

Dit was ook iets voor beginners was ons verteld.

Nou,dit heb ik geweten ohmy.gif

Maurice kwam dus vast te zitten,en wij hadden geen lier!!(had me nu toch maar die lier met mijn verjaardag gegeven die ik vroeg Maurice)

Maar met goede hulp voor en achter ons kwam alles toch goed.

Ben ook gelijk bij Hans ingestapt om daar mee verder te rijden,en Frits is met Maurice meegereden,zodat ie wat aanwijzigingen kon geven.

Wilde Hans daar toch nog een keer voor bedanken,voelde me toch veel veiliger bij hem biggrin.gif

Heb van Hans in de auto ook veel uitleg gekregen,waar ik veel van heb opgestoken.

Toen we klaar waren met rijden bleek er iemand met stukken te staan dus besloten Maurice en Frits om toch maar te gaan helpen!!

Hans en ik daar weer achter aan.

Nou dit ging allemaal maar net goed.

In het terrein lag Maurice dus zowat op zijn zijkant,dit ging dus maar net goed(wat hebben we ff gemopperd he Hans)

Zaterdag heb ik het zelf allemaal mogen mee maken.

Nou,niet het komen vastzitten,of op de zijkant liggen want ik reed net iets beter als Maurice biggrin.gif

Maar dit had ik nooit,maar dan ook nooit gered zonder Rene en Frits,dus mannen,bij deze nogmaals mijn dank daarvoor.

Wat hebben jullie me enorm geholpen,dankzij jullie gaf ik er gas op blink.gifohmy.gif

S'avonds gezellie met zijn allen een bbq gehad en om 12uur s'nachts bij kollee1&2 doorgegaan met een bbq met een hoop mensen.

Complimentjes aan de buurvrouw die ontzettend goed heeft gezorgd voor ons allemaal.

Ook wil ik even de kids van kollee1&2,Angela en Anna bedanken,die de zorg van onze hond Harry uit onze handen hebben genomen want ze hebben er het hele weekend mee rond gesjouwd smile.gif

Zondags nog een lekker relax ritje door de bossen gehad,heerlijk was dat.

Daarna alles opruimen,dat was minder want het was een en al slijk wat je tegenkwam.

Nou,klaar voor vertrek.

Eerst wilde kollee zijn mercedes even omhoog rijden,maar doordat het zo glad was viel dat niet zo mee!!!!

Daar wil ik kollee ook nog even voor bedanken want dankzij deze lieve man heb ik mijn caravan een uur langer kunnen poetsen,dus Ab,bij deze nog bedankt blink.gif

Kollee,buurvrouw,Angela en Anna,Bart en Brenda,Richard en Timotie,Hans,Herman,Frits,Renee en Ron,Pullie en mocht ik iemand vergeten zijn,ook die dan,bedankt voor het ontzettende leuke eerste weekend dat we met jullie mochten beleven.

Verheug me nu al op het volgend weekend biggrin.gif

f1jz3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat foto's van ons, incl. een cursus 2-punts lieren....

bootje varen helling op...

dsc01069bt7.jpg

Hier moesten we ook nog links de hoek om lieren (en iets omhoog lieren want de fan liep in de klei...)

dsc01084gt0.jpg

Tja Frrrrrits... eigen schuld laugh.giftongue.gif

dsc01079tt3.jpg

Nieuwe definitie van een mud band???? ohmy.gif

dsc01098uq3.jpg

Bart moest hierna met hulp uit die zuigende klei worden getrokken...

Auto staat/stond (?) op 33-ers, staat hier dus ruim 80cm diep in die zuigende klei zooi...

img1362sz3.jpg

En s'avonds gewoon weer lekker ouwenelen in Kamp Holland..

dsc01109cb8.jpg

En de volgende dag gewoon weer heerlijk de bergen in....

dsc01074sa1.jpg

Heb nog 500 foto's, maar allemaal meer van t zelfde...

We zijn nog steeds niet over de pret van t weekend heen...Twas echt werelds!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...