Spring naar bijdragen

Jeep Festival Chérimont (Sclayn/Andenne) Belgie


dezperado
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

mmmmm.

lijkt ons ook wel leuk.

is net met onze vakantie.

en toevalig ook een sleurhut gekocht.

is dit ook voor beginners want veel ervaring heb ik nog niet.

en zouden we met iemand mee kunnen rijden.

greetzzz

Verschillende parcoursen Kun je met een standaard auto heen tot zwart parcours.

En moeilijk te zeggen of je met iemand mee kunt rijden omdat de meeste met bijrijder gaan.

Maar sluit je aan bij een andere standaard auto en het komt goed.Er zijn altijd Jeepers die je helpen. Niemand laat je staan.

Blauwe , rode en zwarte routes net als op de wintersport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga in ieder geval met mn Jeep maatje Frits en Darkwolf gaat ook.

Wie er verder nog gaan is niet erg duidelijk want veel reageren dat ze het leuk vinden maar wachten denk ik met aanmelden.

Wil daar wel eens rijden met droog weer want in April heb ik er 2 weekenden doorgebracht in de regen en modder en toch veel schik gehad.

en 1 april was het mega koud. Dat was met de Jeep Club en volgende weekend met ORC en Liebregts. Ik ga me daar niet vervelen.

OJOC heeft zn leden erop gewezen en ook de Jeeplist is geinformeerd

evenals de modderpoel forumers en 4x4 het Noorden. Bij B&S hangt een

folder. Het is echt voor elk wat wils. Stoere Jeepers met alles op hun Jeep die alleen een paar 6 packs leeg drinken en als de dood zijn dat ze een spatje op hun Jeep krijgen om later te kunnen zeggen "Ik was erbij"en ook de echte Off Roaders die hun grenzen gaan verleggen en pas stoppen als ze helemaal tot de oren in de modder zitten. Laatste keer reden er standaard Laredo's op wegbanden die ook vreselijk veel plezier hadden en alles "heel" hielden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 april was het mega koud.

Stoere Jeepers met alles op hun Jeep die alleen een paar 6 packs leeg drinken en als de dood zijn dat ze een spatje op hun Jeep krijgen om later te kunnen zeggen "Ik was erbij"en ook de echte Off Roaders die hun grenzen gaan verleggen en pas stoppen als ze helemaal tot de oren in de modder zitten.

Watje....Afgelopen maart was het koud.....met min 10 in je tentje....brrrr blink.gif

Maarre....die 6 packs gaan er hier wel in en daarna ga ik de modder in...of was het nou andersom ?? dry.gif

Anyways...heb vandaag mijn nieuwe warn m8000 binnen gekregen dus die ga ik morgen monteren en dan ben ik er alvast klaar voor... yes.gifyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt er aan waar je woont. wink.gif

Maar je kan altijd ergens rond Eindhoven afspreken met iemand.

wij komen uit helmond.

en willen zeker wel gaan.

heb hier al verteld dat we de vakantie eits moeten verkorten.

zodat we mee kunnen.

heb net het inschrijf formalier gedownloud.

ga dat snel in orde maken.

deze week komen ook mijn nieuwe shoks binnen kan ik die mooi uit probeeren.

laat maar weten als we bij iemand aan kunnen sluiten.

greetzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoere Jeepers met alles op hun Jeep die alleen een paar 6 packs leeg drinken en als de dood zijn dat ze een spatje op hun Jeep krijgen om later te kunnen zeggen "Ik was erbij"en ook de echte Off Roaders die hun grenzen gaan verleggen en pas stoppen als ze helemaal tot de oren in de modder zitten.

ghe ghe ghe, die Hans... laugh.gif

Nou komt ie weer s, wij gaan ook (weer) trachten er bij te zijn....(gehele K4 crew, met wellicht extra gezelschap uit Australië.. ohmy.gif ), incl sleurhut en nog wat zaken....

Klinkt al lekker besluitvaardig, maar willen er wel bij zijn!

Alvast een convoy samenstellen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn ook nog steeds van plan om incl. kids mee te gaan.

Hebben inmiddels (speciaal voor dit weekend en hopelijk nog meer) een klein caravannetje aangeschaft.

Tís wel een oud beestje maar maar nog prima in orde. (niet zo'n mooie als van jullie maar sleutelen moeten we daar toch wel verwacht ik... biggrin.gif eerst maar een mistachterlichtje plaatsen)

Ik hoop alleen wel dat de jeep heel blijft want hij moet ons nog wel incl. de caravan ook terugbrengen...

(voorzichtig aan dus)

We hebben er veel zin in!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn ook nog steeds van plan om incl. kids mee te gaan.

Hebben inmiddels (speciaal voor dit weekend en hopelijk nog meer) een klein caravannetje aangeschaft.

Tís wel een oud beestje maar maar nog prima in orde. (niet zo'n mooie als van jullie maar sleutelen moeten we daar toch wel verwacht ik... biggrin.gif eerst maar een mistachterlichtje plaatsen)

Ik hoop alleen wel dat de jeep heel blijft want hij moet ons nog wel incl. de caravan ook terugbrengen...

(voorzichtig aan dus)

We hebben er veel zin in!!!

hallo pedrie.

voor ons geld dit ook .

heel trug komen maar wel een keer vies

en ik denk dat er zeker meer zijn die zo gaan.

greetzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn ook nog steeds van plan om incl. kids mee te gaan.

Hebben inmiddels (speciaal voor dit weekend en hopelijk nog meer) een klein caravannetje aangeschaft.

Tís wel een oud beestje maar maar nog prima in orde. (niet zo'n mooie als van jullie maar sleutelen moeten we daar toch wel verwacht ik... biggrin.gif eerst maar een mistachterlichtje plaatsen)

Ik hoop alleen wel dat de jeep heel blijft want hij moet ons nog wel incl. de caravan ook terugbrengen...

(voorzichtig aan dus)

We hebben er veel zin in!!!

Gewoon gaan Pedrie!!! Wat en hoe, heb je zoals altijd zelf in de hand.

Gaat een leuk groepie worden zo, toch??????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawohl. Dass wird spass ja. Ich erwarte auch 60 Deutsche Jeeps.

ook daar plannen we bij te zijn (tja, de kosten van die K** sleurhut moeten er uitgehaald worden....)

Dit voor wat een voornemen van ons waard is...... ph34r.gif

ZOU DIE FIETS DAAR MISSCHIEN STAAN?????? Fahrrad zurück!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...