Spring naar bijdragen

banden 35inch + velgen voor tj, xj, yj


Ben XJ
 Share

Recommended Posts

Banden als nieuw, velgen geen kilometer gereden. Verkoop wegens ander projekt en keuringproblemen met cherokee. Vaste vraagprijs 1100 euro voor 4 stuks.

Ook te koop verenlift 5,5 inch, assen(dana 30 en 35), voorste zetels (beige leder). Voor verdere info mail b_van_looy@hotmail.com .

Let op, alles te bezichtigen in Turnhout, België, 45 km van Eindhoven, vlak over de nederlandse grens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is de veren lift compleet ? achter en voorvering ,compleet met schokdempers ? en wat is het merk ?

en wat is de prijs ?

Verenlift is compleet, was 4 inch trailmaster(3 jaar geleden), later met 1,5 inch spacer vooraan en 1,5 inch langere shackles achteraan uitgebreid. Na uitbreiding geen baan meer gezien. Trailmaster kit was met liftblokken en standaard armen vooraan, heb die nu vervangen door langere armen op de standaardlocatie. Resulteert in veel meer bodemvrijheid. Blokken werkten als ankers in de modder. Auto staat nu een jaar stil wegens verbouwingen aan huis, miserie met elektriciteit in de wagen en de autokeuring die in België wreed moeilijk begint te doen. Met ook nog wat laswerk aan de wagen staat alles nu te niksen. Alles staat nog gemonteerd. Voor de geïnteresseerden kan ik wel een fotootje mailen.

Prijs moet ik nog eens over nadenken, hangt natuurlijk ook af van waar je allemaal interesse voor hebt. Veel van de stukken zijn nog als nieuw, hoe spijtig dit ook mag klinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nog steeds te wachten op de prijs van de overige goederen.

Zonde dat het weg moet, ziet er gelikt uit.

Moet niet persé weg, het zullen geen dumpingprijzen zijn. Moet nog eens effe opzoeken wat ik alles betaald heb. Ik zal proberen vanavond wat research te doen en de prijzen doorgeven. Als iemand iets specifieks nodig heeft, kan ie me altijd mailen.

Ik krijg hem zo nooit door de keuring in België, ben van plan om de kas te houden en longarms te steken, een 8 inch lift met 37's om dan op privéterrein te kunnen experimenteren. Puur voor de fun en pogen om het geheel zo low-budget mogelijk te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De prijzen, van wat nog te koop is:

Winch Tmax 4T: 350 euro incl. rope + fairlead

Spiralen 4 inch lift: 75 euro

Coil spacers 1,5 inch : 25 euro

Bladveren L+R 4 inch lift : 200 euro

Winchplaat, basis voor bumper: 75 euro

Dempers 4 inch lift: 60 euro voor 4

Nieuwe sway bar brackets standaard lengte : 80 euro voor 2

Zetels beige leder van '90 : 50 euro voor de 2, rechtse heeft beetje speling

Voor verdere info mag je me altijd mailen, excuses voor de late prijsvermelding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...