Spring naar bijdragen

23 April: Trial op de Veluwe


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Op een nieuw en uitdagend terrein ergens op de Veluwe gaan we weer proberen om met zo min mogelijk strafpunten de proeven te berijden.

We houden het nog even geheim waar het precies is maar iedereen die zich opgeeft krijgt een routebeschrijving thuis gestuurd.

Schrijf je hier in.

Aanvulling:

' k heb er wel een foto van....

nachtrit1.jpg

Zoals te "zien" is: Redelijke hoogteverchillen, water, zand... Kortom: Mooi terrein, waar nog nooit door een club is gereden! Alleen de uitzetcommisiie van 4x4 "de Veluwe" heeft er een keer, in het geheim, proefgereden. (zie foto)

Het evenement bestaat wederom uit een trial (puur op punten, dus absoluut geen tijdsdruk) en vrijrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee waar je het over hebt.... 't Is een serieus evenement, georganiseerd door een bij de ANVT aangesloten vereniging.

Geheimhouding van de lokatie lijkt misschien vreemd, maar is op verzoek van de terreineigenaar. En aangezien de terreinen steeds zeldzamer worden, hebben we weinig andere keus dan daaraan te voldoen.

Edit:

bij de ANVT aangesloten vereniging.

Moet natuurlijk " bij de FNTC aangesloten vereniging." zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel inderdaad de FNTC natuurlijk.... frusty.gif Ff bezig geweest met andere topics en ik schrijf zo ANVT op... huh.gif

Maar isniets illegaals aan, hoor.... Er is gewoon een vergunning en dus is het 100% legaal! biggrin.gif

Wel vind ik het jammer dat het overkomt als illegaal....

En inderdaad: Als je naar Strand Horst gaat weet je wat je krijgt. Bij ons evenement nu dus een keer niet... Weer eens wat anders toch? wink.gif

Ook een fijne dag toegewenst! Ik weet zeker dat we ons allemaal goed gaan vermaken, bij welk 4x4 evenement dan ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is een grote shovel druk geweest om e.e.a. voor te bereiden. Morgen worden de proeven uitgezet en het terrein verder verkend...

En het is.... in de directe omgeving van Barneveld! ( Nee... niet op Zeumeren...) Wie heeft ingeschreven, heeft als het goed is de exacte lokatie per mail ontvangen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Was een geslaagde dag! Mooi weer, mooi terrein, leuke proeven en een gezellige sfeer.

Zelf heb ik niet aan de eigenlijke trial deelgenomen, in plaats daarvan heeft Annette de proeven gereden.

Een paar indrukken:

IMG_5384.JPG

IMG_5387.JPG

IMG_5393.JPG

IMG_5419.JPG

IMG_5421.JPG

IMG_5464.JPG

IMG_5496.JPG

HIER staan al onze foto's !

Tot slot een kort filmpje, waar Annette met zeer veel beleid worshippy.gif en zoekende naar grip, een muurvast zittende Suzuki los trekt. Onze Wrangler is niet te zien, maar wel te horen.... smile.gif ( ruim 9Mb... kan ff duren wink.gif )

Er is wel een foto van:

100_2640.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...