Spring naar bijdragen

halve sidepipe


Pullie
 Share

Recommended Posts

in zutphen in de achteruit dus toch schade gereden door iets met de uitlaat te raken, gevolg: laatste steun eraf

oplossing: een na laatste steun weghalen, demper een halve meter naar voren dat ie half op de traverse ligt, 45 graden bocht eraan en richten naar de zijkant:

FOTO'S:

PICT0479.sized.jpg

PICT0480.sized.jpg

voor meer info, vraag maar raak...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi,

ik heb ongeveer hetzelfde probleem met een cherokee. M'n uitlaat wil wel een blijven hangen bij achteruitrijden in terrein.

Nu zit ik aan hetzelfde te denken om ook mijn demper wat verder naar voren te zetten alleen denk ik de volgende problemen te krijgen;

uitgang uitlaat komt te dicht bij de achterband (dus te warm) + hij eindigt onder de auto, dus gassen worden niet naast of achter de auto weggeblazen (dus stank in de auto)

Heb jij hier problemen mee, want als ik de foto's goed zie is dit bij jou ook het geval ?

groet,

sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

ik heb ongeveer hetzelfde probleem met een cherokee. M'n uitlaat wil wel een blijven hangen bij achteruitrijden in terrein.

Nu zit ik aan hetzelfde te denken om ook mijn demper wat verder naar voren te zetten alleen denk ik de volgende problemen te krijgen;

uitgang uitlaat komt te dicht bij de achterband (dus te warm) + hij eindigt onder de auto, dus gassen worden niet naast of achter de auto weggeblazen (dus stank in de auto)

Heb jij hier problemen mee, want als ik de foto's goed zie is dit bij jou ook het geval ?

groet,

sander

nou zoals ik hem nu heb heb ik geen stank in de auto, en de band wordt ook niet erg warm, hij houdt ongeveer 30cm voor band weg en de rijwind blaast het wel weg, ik heb nu op deze manier 700km gereden en niks geen problemen gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
ff tanken mad.gif en ik om dr an....

Enige uitdaging is..... Pullie zit tot half juni op een boot ergens voor de kust van Noorwegen met Hammerite te kliederen (volgens Utah) wink.gif en met wat buizen te stoeien unsure.gif

zeg dat wel ja. stoeien mad.gif GVD eerste 2 weken niks dan problemen, eindelijk draaien we nu goeie productie en lopen de lassers alles te verkloten (te veel reparaties) krijgen wij weer op onze flikker dat we alle fouten vinden (mens moet toch iets te klagen hebben)

anyway, gisteren new crew rooster gekregen en als alles goed is wordt ik op donderdag de 18de Mei afgelost, voor de gene in de buurt van de achterhoek weten dan wel dat ik dus mijn 5 weken alcoholvrij kan aftoppen met een 5-daags zuipfestijn (lochemse keidagen!!)

en daarna kunnen we natuurlijk wel is een stukkie gaan rijden (ik mis hier mijn jeep echt het meest van allemaal sad.gif )

maarja eerst maar eens zien of ik wel echt afgelost wordt op de 18de ik laat het nog wel weten!

mzzl Pullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...