Spring naar bijdragen

1 April grappen


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Jaja... er waren er weer genoeg!

Maar zeg 'ns eerlijk: Ben je nog beetgenomen of had je hem meteen door?

Er waren enkele successen te melden:

Op DutchJeeplist werd melding gemaakt van een fotoshoot. Een reclameburo zocht Nederlandse en Belgische Jeep's om, samen met modellen in de nieuwe badkledinglijn, op de foto te gaan voor een nieuwe catalogus ofzo... ph34r.gif

Op de Duitse RTL werd gisteren bekend gemaakt dat Nicky Lauda weer in de F1 stapte. Hij zou vandaag de eerste race rijden voor Red Bull racing. Nicky had de race-overall al aan en leek zo in een bolide te zullen stappen.... wink.gif

Zo zijn er natuurlijk diverse grappen geweest.

Ook ergens ingetrapt? Of heb je zelf een grap uitgehaald?

Posten!!! wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zaterdag was ons coursingseizoen begonnen, dus wij natuurlijk naar de renbaan met de honden. afijn er liep een cameraploeg rond, die later van "man bijt hond" bleek te zijn....natuurlijk kwamen ze juist naar mij toe dry.gif toen ik bij de start stond met Solar en begonnen me allerlei vragen te stellen, hond achter de haas aangestuurd en ze bleven maar met die camera in de weg staan zodat ik mijn eigen hond niet eens zag lopen mad.gif in elk geval maakte solar er natuurlijk een potje van en wilde niet terugkomen nadat ze haar course gelopen had, de tv crew vond dit natuurlijk uitermate grappig en bleef me volgen en begon allerlei onzinnige vragen te stellen.....ik luisterde maar half want ik wilde gewoon solar terug en ben nou eenmaal geen camera fan dus weet niet eens meer wat ik allemaal tegen ze gezegt heb . Oh wat was het grappig dry.gif

HELAAS BLEEK DIT LATER GEEN 1 APRIL GRAP TE ZIJN ohmy.gif

hopelijk knippen ze mij eruit. sleep.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zaterdag was ons coursingseizoen begonnen, dus wij natuurlijk naar de renbaan met de honden. afijn er liep een cameraploeg rond, die later van "man bijt hond" bleek te zijn....natuurlijk kwamen ze juist naar mij toe dry.gif toen ik bij de start stond met Solar en begonnen me allerlei vragen te stellen, hond achter de haas aangestuurd en ze bleven maar met die camera in de weg staan zodat ik mijn eigen hond niet eens zag lopen mad.gif in elk geval maakte solar er natuurlijk een potje van en wilde niet terugkomen nadat ze haar course gelopen had, de tv crew vond dit natuurlijk uitermate grappig en bleef me volgen en begon allerlei onzinnige vragen te stellen.....ik luisterde maar half want ik wilde gewoon solar terug en ben nou eenmaal geen camera fan dus weet niet eens meer wat ik allemaal tegen ze gezegt heb . Oh wat was het grappig dry.gif

HELAAS BLEEK DIT LATER GEEN 1 APRIL GRAP TE ZIJN ohmy.gif

hopelijk knippen ze mij eruit. sleep.gif

Ik vindt dit wel een mooi verhaal voor 2 april.

Weet je ook wanneer het uitgezonden wordt.

Mazzel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...