Spring naar bijdragen

wat kost dat en waar ????


Recommended Posts

hoi,

ik ben vandaag terug uit oostenrijk maar had het volgende probleem.

onderweg ging mijn alarm van de remmen loeien ( kwam bij de wielen vandaan ) ook gingen mijn ABS en HANDREM lampjes branden, het alarm bleef 30 minuten loeien en werd toen steeds zachter.

uiteindelijk hield het op en ging ook het handremlampje uit, ABS lampje blijft branden, nu thuis gekomen heb ik aan de schijven gevoeld en ze zijn volgens mij behoorlijk in geslepen.

kunnen de schijven gevlakt worden of moeten ze vernieuwd worden.

wie weet wat te doen en wat dit kost.

Helmonder sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

ik ben vandaag terug uit oostenrijk maar had het volgende probleem.

onderweg ging mijn alarm van de remmen loeien ( kwam bij de wielen vandaan ) ook gingen mijn ABS en HANDREM lampjes branden, het alarm bleef 30 minuten loeien en werd toen steeds zachter.

uiteindelijk hield het op en ging ook het handremlampje uit, ABS lampje blijft branden, nu thuis gekomen heb ik aan de schijven gevoeld en ze zijn volgens mij behoorlijk in geslepen.

kunnen de schijven gevlakt worden of moeten ze vernieuwd worden.

wie weet wat te doen en wat dit kost.

Helmonder sad.gif

Is wel af te draaien , moet dan nog wel een bepaalde dikte hebben anders doen ze het niet,

Wat het kost weet ik niet .misschien beter nieuwe of gebruikte nemen evt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remklauwen controleren op gangbaarheid, en daarna schijven plus blokken vervangen! Vermoedelijk is er een rem blijven hangen en zijn de schijven erg heet geweest... Afdraaien is dan misschien nog wel mogelijk, maar ik zou het risiko niet durven nemen... 't Zijn tenslotte wel je remmen!

Ververs ook de remolie en maak de ABS sensoren goed schoon. Kontroleer bovendien de wiellagers op speling.

Als je dat allemaal gedaan hebt, ben ik er vrijwel zeker van dat de problemen weer tot het verleden behoren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank voor jullie informatie, ik ga morgen naar de garage om een diagnose te laten doen.

ik heb 6 maanden geleden nieuwe remblokken laten monteren bij jeep en ze liepen bij 100 km per ur een beetje aan ( trillen ) ben toen terug gegaan en dit gemeld.

was geen probleem moest nog wat inlopen zeiden ze, ben dus niet van plan om de remblokken zelf te betalen daar ik ook nog had gevraagd of de schijven goed waren,deze waren in orde?

ben benieud wat jeep garage zegt.

helmonder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ook nieuwe zetten ,prijs valt mee zie ik.

Ook garage aanspreken , zeker als je dat gemeld had ,maar die zullen WEER wel eens van niks weten natuurlijk.

Je kunt aangeven dat nu de blokken ook weer vervangen moeten worden in principe omdat zij niet goed der werk hebben afgeleverd.

het is te proberen cool.gifwink.gif en is ook zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb schijven en blokken besteld.

sportschijven en blokken -> 233,00 euro geheel kompleet

de jeep garage ontkende weer eens alles en konden niets doen dan alles vernieuwen wat +/- 600,00 euro zou kosten.

word er dood en dood ziek van dat zij nooit fouten maken.

helmonder

Enige oplossing zal een ander merk auto zijn , helaas sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

in marheeze ( brabant ) zit een garage - J&G - hij is nog niet zolang geleden voor zich zelf begonnen.

tel: 0655842714

heeft veel kennis van Amerikanen en heeft zeeeeer scherpe prijzen.

afhalen en monteren van remblokken en schijven + remolie verversen +/- 50,00 euro incl.

grotebeurt + apk voor V8 +/- 280,00 euro ( + gasmeeting + roetmeeting ) V6 is een stukje goedkoper.

misschien is het wat voor anderen

Helmonder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...