Spring naar bijdragen

Goede raad gevraagd


sirius48e
 Share

Recommended Posts

het mooie weer, wind door de haren, kap naar beneden etc. etc.

Maar, welke moet ik nu kopen.

Ik wil een grote cabrio, dus een Amerikaanse.

Maar, geen cadillac want die zijn te duur en moeizaam met onderdelen

Ik zoek dus een grote cabrio, niet te oud, niet te moeizaam in onderhoud. Maar, volledig vet_cool

Wie heeft ideeen??

mvgr

Alexandert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je dat hier vraagt is het antwoord nogal voor de hand liggend denk ik.....

wat dan??? OK, tis een Jeep forum. Maar, ik als Jeep eigenaar, kan me voorstellen dat hier mensen rond lopen/surfen met een breedere interesse dan alleen de Jeeps. Vandaar deze vraag alhier.

ene, met dat onderhoud verhaal. Ik heb gehoord dat het met de beschikbaarheid van Caddy-parts erg beroerd is gesteld. En daar heb ik geeen zin in.

mvgr

A

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat dan??? OK, tis een Jeep forum. Maar, ik als Jeep eigenaar, kan me voorstellen dat hier mensen rond lopen/surfen met een breedere interesse dan alleen de Jeeps. Vandaar deze vraag alhier.

ene, met dat onderhoud verhaal. Ik heb gehoord dat het met de beschikbaarheid van Caddy-parts erg beroerd is gesteld. En daar heb ik geeen zin in.

mvgr

A

Klopt i.d.d. ,, heb hetzelfde idee en zou voor een Chevy Caprice/Impala gaan

Ben al bij een Caprice geweest , heb echter nog niks definitiefs besloten.

Zelf sluit ik een Caddy ook uit vanwege evt. ondedelen .

Is voor een Chevy stukken makkelijker ,past veel van andere type,s N.L.

Greetz John Grand ,,ook niet met een bekrompen intresse laugh.giflaugh.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk anders eens aan een Chrysler. Van de "Le Baron" zijn er redelijk wat te vinden en onderdelen zijn bovendien ruim voor handen!

Mijn intresse is ook wel breder als jeep hoor..... smile.gif heb voor dark een oldsmobile f-85 gehad uit 1964...waanzinnig mooi en absoluut in nieuwstaat...

Overigens rijdt mijn vader momenteel in een chrysler lebaron en is inderdaad een heel leuke auto...

wel 1 waarschuwing : alles is nog te krijgen voor zo'n kar maar wel ontzettend duur allemaal!!

succes ( ik bekrimp me nog ff tot mijn jeep laugh.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad. Het moet wel een grote zijn. Zeg maar van rond de 5 mtrs.

En de golfsets moeten er probleemloos in passen.

Het tenslotte mijn Jeep Cherokee passend gemaakt aan de passie door de achterbank een permanente plaats in de garage te geven wink.gif

Ik zit zelfs met een linkeroog naar zo'n MB cabrio te kijken. Niet zo'n kleine 2-seater, maar zo'n iets kleinere full-size merc van 15 jaar oud.

Die zijn al te koop voor rond de 10k-15k.

Maar goed. Das natuurlijk geen dakloze sloep on wheels. Beetje laf dus.

De ideale cabrio

http://www.autodealers.nl/(lejjiw455kdju35...ecordsperpage=5

Oh well. Ik zie het nog wel ff aan. Lang leve marktplaats etc.

iK heb trouwens mijn Jeep Cherokee Performance te koop gezet. Voor zo rond de 4000 euro. Dat is toch wel een prima prijs??

Of ga ik mezelf in de vingers snijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad. Het moet wel een grote zijn. Zeg maar van rond de 5 mtrs.

En de golfsets moeten er probleemloos in passen.

Het tenslotte mijn Jeep Cherokee passend gemaakt aan de passie door de achterbank een permanente plaats in de garage te geven wink.gif

Ik zit zelfs met een linkeroog naar zo'n MB cabrio te kijken. Niet zo'n kleine 2-seater, maar zo'n iets kleinere full-size merc van 15 jaar oud.

Die zijn al te koop voor rond de 10k-15k.

Maar goed. Das natuurlijk geen dakloze sloep on wheels. Beetje laf dus.

De ideale cabrio

http://www.autodealers.nl/(lejjiw455kdju35...ecordsperpage=5

Oh well. Ik zie het nog wel ff aan. Lang leve marktplaats etc.

iK heb trouwens mijn Jeep Cherokee Performance te koop gezet. Voor zo rond de 4000 euro. Dat is toch wel een prima prijs??

Of ga ik mezelf in de vingers snijden?

Wel mooi i.d.d. zo'n Caddy rolleyes.gifcool.gif

Ben ook al eens bij een BUICK Le Sabre van rond 1974 geweest ,, ook mooi wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is het niet wat vreemd dat je op een JEEP Forum advies gaat vragen over een ander merk auto ohmy.gifohmy.gif

en als iemand dan het woord Jeep noemt gaat zeggen ( verontschuldigen) dat zn blik breder is dan Jeep?

er is toch maar 1 cabrio en dat is een CJ / YJ of TJ breder hoeft je blik niet te zijn. ( of je zit op het verkeerde forum) rolleyes.gifunsure.gifwink.gif

jeepssmilehans0qk.gifjeepssmilehans0qk.gifjeepssmilehans0qk.gifjeepssmilehans0qk.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk zit hij hier niet op het verkeerde forum, tenzij hier alleen mensen komen wiens zichtveld niet breder is dan de breedte van hun Jeep.

Je kunt hier in "ff serieus" toch ook gerust vragen hoeveel melk er in beslag voor pannekoeken moet. Waarom zou hij dan niet kunnen vragen naar tips over een cabrio ook al is het een ander merk. huh.gif

(ps: heb zo ff geen 5 mtr lange USA cabrio voor ogen dus blijft het bij deze 'off topic' post wink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk zit hij hier niet op het verkeerde forum, tenzij hier alleen mensen komen wiens zichtveld niet breder is dan de breedte van hun Jeep.

Je kunt hier in "ff serieus" toch ook gerust vragen hoeveel melk er in beslag voor pannekoeken moet. Waarom zou hij dan niet kunnen vragen naar tips over een cabrio ook al is het een ander merk. huh.gif

(ps: heb zo ff geen 5 mtr lange USA cabrio voor ogen dus blijft het bij deze 'off topic' post wink.gif )

Heb het even nagekeken er moet 400 ml melk in zon pannekoekmix fles wink.gif

en ik bedoelde niet dat je niet over andere auto s mag kletsen maar die opmerking van niet breder kijken enzo

Voel dat beetje alsof je niet alleen naar 1 merk mag kijken en daar enthousiast over doen.

Ik rij toch ook niet alleen in een Jeep. blink.gif Ik zie het breeeeeeeeed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het even nagekeken er moet 400 ml melk in zon pannekoekmix fles wink.gif

en ik bedoelde niet dat je niet over andere auto s mag kletsen maar die opmerking van niet breder kijken enzo

Voel dat beetje alsof je niet alleen naar 1 merk mag kijken en daar enthousiast over doen.

Ik rij toch ook niet alleen in een Jeep. blink.gif Ik zie het breeeeeeeeed

Way Too Go DEZ laugh.gifworshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...