Jump to content

sirius48e

Forum member
  • Posts

    80
  • Joined

  • Last visited

About sirius48e

  • Birthday 08/31/1905

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

sirius48e's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. ok, hier is ie dan: Gelukkig wel met andere velgen. 'Nettere' zeg maar Ene, helaas is het MB forum niet zo snel en hip en etc. etc. als dit forum hier. Ik wacht al 2 dagen op de activering van mijn user account mvgr Alexander
  2. Heren, Het is dan ver. Buiten vriest het 6 graden en de sneeuw komt horizontaal het raam voorbij. Een perfect moment om mijn nieuwe auto op te halen. Geen USA_Cabrio maar een MB W124 uit 1993 met maar 1oo.ooo KMs op de teller. De Jeep wordt ingeruild voor een nette prijs Ik ben dus dadelijk Jeep_loos er heb hier dus niets meer te zoeken. Geen noodzaak meer voor uw adviesen etc. Rest mij nog de gemeenschap van dit forum (met name de de mensen die op mijn topics hebben gereageerd en hebben meegeholpen met kleine werkzaamheden) veel plezier en succes te wensen met het beleven van de Jeep Experience. Salve Alexander
  3. tja, zoals ik eerder ook al aangaf, het zal waarschijnlijk toch zo'n MB E-klasse cabrio worden. Die voldoet wel aan alle vereisten. Ene, admins, gooi deze post maar snel op slot. Want ik hou me hart vast ontrent de evt. reacties op deze openbaring gr Alexander
  4. Inderdaad. Het moet wel een grote zijn. Zeg maar van rond de 5 mtrs. En de golfsets moeten er probleemloos in passen. Het tenslotte mijn Jeep Cherokee passend gemaakt aan de passie door de achterbank een permanente plaats in de garage te geven Ik zit zelfs met een linkeroog naar zo'n MB cabrio te kijken. Niet zo'n kleine 2-seater, maar zo'n iets kleinere full-size merc van 15 jaar oud. Die zijn al te koop voor rond de 10k-15k. Maar goed. Das natuurlijk geen dakloze sloep on wheels. Beetje laf dus. De ideale cabrio http://www.autodealers.nl/(lejjiw455kdju35...ecordsperpage=5 Oh well. Ik zie het nog wel ff aan. Lang leve marktplaats etc. iK heb trouwens mijn Jeep Cherokee Performance te koop gezet. Voor zo rond de 4000 euro. Dat is toch wel een prima prijs?? Of ga ik mezelf in de vingers snijden?
  5. wat dan??? OK, tis een Jeep forum. Maar, ik als Jeep eigenaar, kan me voorstellen dat hier mensen rond lopen/surfen met een breedere interesse dan alleen de Jeeps. Vandaar deze vraag alhier. ene, met dat onderhoud verhaal. Ik heb gehoord dat het met de beschikbaarheid van Caddy-parts erg beroerd is gesteld. En daar heb ik geeen zin in. mvgr A
  6. het mooie weer, wind door de haren, kap naar beneden etc. etc. Maar, welke moet ik nu kopen. Ik wil een grote cabrio, dus een Amerikaanse. Maar, geen cadillac want die zijn te duur en moeizaam met onderdelen Ik zoek dus een grote cabrio, niet te oud, niet te moeizaam in onderhoud. Maar, volledig vet_cool Wie heeft ideeen?? mvgr Alexandert
  7. simpel ga naar de betere audio_electronica winkel. Daar hebben ze boeken met alle auto's en de bijbehorende stekkers. gr Alexander
  8. Ik wilde jullie deze fotos niet onthouden http://www.totallycrap.com/media/bigmistake/
  9. he gents, vervuil mijn topic nu niet. Ik zit echt op feedback te wachten
  10. Ik weet ook wel dat dit een Jeep/XJ forum is. Echter, het is ook mijn Chrysler plekje op het internet en ik ben op zoek naar advies over de CHrysler LeBaron. Ik wil zo'n apparaat kopen om (tijdens het voorjaar/zomer) cabrio te rijden. Uiteraard niet ipv mijn XJ, maar voor ernaast. Ik ambieer zo mid-jaren 80. Die kosten niet veel en hebben (imho) een beter smoel dan die nieuwere ronde vormen van daarna. De 1000.000 USD question is natuurlijk; hoe zijn die autos?. Is het een grote bak ellende of valt het wel mee. Iemand met ervaringen die ie wilt delen?? Ben benieuwd. mvgr Alexander
  11. euh, het was een beetje; RTFM. Er waren 2 mogelijke aansluitingen. Namelijk voor voor CV systemen obv negatief/massa schakeling en voor CV systemen obv positieve/12v schakeling. Ik was aan het klote met de eerste. Ik dacht namelijk (denkende aan oude Engelse auto's) dat ze bedoelde WAT er aan de massa zit. Een oude Jaguar heeft namelijk de 12volt aan het chassis ipv wat nu gangbaar is. Ik begreep het dus niet goed. Nadat ik de schakelingen via de andere methode deed (namelijk de 12v gebaseerde) draaide het geheel als een zonnetje. De CV gaat nu prima open en dicht en het geheel is geplaats op dezelfde plek als het orginele kastje. Tot zover vind ik de Tresor TE 166f (voor 70 euro gekocht bij Halfords) een prima oplossing ter vervanging van defecte Jeep AB en CVs. gr A
  12. Ik ben ER UIT !!. Dus admin, graag deze post deleten. thanks A
  13. Eerder zocht ik al ondersteuning met de AB van de CV. http://www.quadraserve.nl/forum/index.php?showtopic=3084 Ik start nu maar een nieuw draadje over het inbouwen van een Tesor TE 166f. Deze unit moet dan maar ervoor gaan zorgen dat ik met een AB mijn deuren kan openen/sluiten. Ik kom er echter niet uit. Ook na lang googlen krijg ik niet meer info. Eigenlijk zou het heel simpel moeten zijn. Er komen 2 draadjes uit het plafond van de Jeep. Zet je stroom op de ene, dan gaat het slot er op, zet je stroom op de andere, dan gaat de jeep van het slot af. Maar ik krijg op de draadjes van de tesor geen stroom als ik de AB bedien. De module heeft 2 stekkerblokjes. Blokje 1; -Zwart; massa -Rood; constante plus 12V etc Blokje 2; -Groen/Rood; Massa -Groen/Wit; c.v.* -Groen/Geel; Constante plus 12V -Blauw/Rood; Massa -Blauw/Wit; c.v.* -Blauw/Geel; Constante plus 12V Is er iemand hier die er ervaring mee heeft??? gr Alexander
×
×
  • Create New...