Spring naar bijdragen

Remslang vervangen


Boxman
 Share

Recommended Posts

Hoi,

zoals in een ander topic al aangegeven dien ik mijn remslang te vervangen van mijn achteras (dana 35). Nu zitten de twee starre leidingen van de as nogal vast in het "blokje" van de remslang. Een moer heb ik al een beetje dolgedraaid.

heeft iemand ideetje hoe dit makkelijker los te krijgen is ? Of wordt het een kwestie van kruipolie en draaien maar....

groet,

Sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

zoals in een ander topic al aangegeven dien ik mijn remslang te vervangen van mijn achteras (dana 35). Nu zitten de twee starre leidingen van de as nogal vast in het "blokje" van de remslang. Een moer heb ik al een beetje dolgedraaid.

heeft iemand ideetje hoe dit makkelijker los te krijgen is ? Of wordt het een kwestie van kruipolie en draaien maar....

groet,

Sander

Altijd spannend, je kunt het nog met een goeie griptang proberen, de tang flink vastknijpen (vastzetten) en rustig losdraaien, beetje kruipolie. Soms heb je geluk...............anders op zoek ..... naar het volgende punt dat wel losgedraaid kan worden ........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...