Spring naar bijdragen

starten


mr jeep
 Share

Recommended Posts

nadat ik mijn voorste stuk van mijn uitlaat en de katealysator in eens vervangen had (ik had de ondersteunings balk onder de bak daar voor los gemaakt) wil de jeep niet meer starteniets los

gegaan ???? toeval???

heeft het met de bdp-sensor te maken ????

GROETEN

EVERT

hallo Evert,

allereerst welkom op het forum, raar dat er nog niemand een reactie heeft gegeven op je oproep.

Maar loop eerst eens even alle aansluitingen na die links en rechts langs je motorblok hangen misschien zit er eentje niet helemaal lekker, en als je er dan toch aan bezig bent kijk dan ook eens hoe je contacten van je stekkers eruit zien.

Let goed op of je geen corossie kunt ontdekken aan de stekkers, als het wel het geval is ff schuren en wat vet in de stekkers doen zodat ze weer lekker vocht dicht zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nadat ik mijn voorste stuk van mijn uitlaat en de katealysator in eens vervangen had (ik had de ondersteunings balk onder de bak daar voor los gemaakt) wil de jeep niet meer starteniets los

gegaan ???? toeval???

heeft het met de bdp-sensor te maken ????

GROETEN

EVERT

Even als eerste BEELD is het NIET STARTEN (startmotor draait niet) OF NIET AANSLAAN (motor slaat niet aan)

een zeur detail met een wereld van verschil in tips ..... en mogelijke oplossingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NIET AANSLAAN unsure.gifunsure.gif

Er zijn veel topics te vinden met hetzelfde probleem.

De eerste actie is nog een schone handen klusje HET UITLEZEN van je storingscodes. Een defecte BDP-sensor wordt als code aangegeven, dan brandt BY THE WAY ook je Check-Engine lampje. Geen BDP-sensor foutcode dan is je Sensor niet defect, dus op naar de volgende actie, heb je DE VONK, draait je benzinepomp !!!!!!!!!!!!!!!!! en krijg je brandstof !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Er zijn veel topics te vinden met hetzelfde probleem.

De eerste actie is nog een schone handen klusje HET UITLEZEN van je storingscodes. Een defecte BDP-sensor wordt als code aangegeven, dan brandt BY THE WAY ook je Check-Engine lampje. Geen BDP-sensor foutcode dan is je Sensor niet defect, dus op naar de volgende actie, heb je DE VONK, draait je benzinepomp !!!!!!!!!!!!!!!!! en krijg je brandstof !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...