Rob Kramer Geplaatst February 16, 2006 Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2006 Hallo Jeepers,ik zal me eerst effe voorstellen,wel zo beleefd. Ik ben Dunggatherer (want mijn betere helft heeft een Appaloosa),en na 8 jaar in een Dodge W200 gereden te hebben (dat was goed!)en nu al een jaar in een Polo,moet er maar weer eens wat knaps komen.Dus is ondergetekende op zoek naar een GC,tja toch dat V8 geluid... Daar zit dus een automaat in,en we hebben ook een paardentrailer,de vraag luidt nu:moet er een extra transmissie-oliekoeler gemonteerd worden voordat ik met die trailer aan de sleur ga?Ik heb meegemaakt dat van een Ford F150 de automaat overkookte,en geloof me,daar word je niet vrolijk van midden op de afsluitdijk. Misschien zijn er hier op dit forum die ervaring hebben met het rijden met een trailer,en die me wat advies kunnen geven hierover,voordat ik de verkeerde wagen koop. De GC die ik op het oog heb is van 1994,want hoe vierkanter hoe mooier (vind ik dan...). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst February 16, 2006 Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2006 eej welkom, op de GC zit een oliekoeler en je kan de overdrive uitschakelen moet eigenlijk ook anders wordt die automaat inderdaad warm ik heb al verschilende kilometers gemaakt met ongeveer 2 tot 2.5 ton er achter, nog nooit een probleem ermee gehad overdrive niet uitschakelen geeft een oververhitte bak.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob Kramer Geplaatst February 16, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2006 Dat was een snelle reactie,okee daar kan ik wat mee,bedankt. Nou es kijken of we het eens kunnen worden over de munten... Zal je straks zien en beleven dat moeders er iedere keer met de GC vandoor is en ik in die ouwe Patrol naar mijn werk mag forensen... Maar ja,daarom houden we zoveel van ze,toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst February 16, 2006 Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2006 voort wat hoort wat.......toch sucsex Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst February 16, 2006 Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2006 Welkom, Wat die 94'er betreft goede keus. Wat die oliekoeler betreft, je kan er vrij simpel nog een in serie bij zetten mocht één niet voldoende wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
www.jeepie.nl Geplaatst February 16, 2006 Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2006 Ik heb zelf een Grand Cherokee uit 1998 5.9 L En daar achter neem ik de caravan mee naar spanje. Caravan is 9,15 meter lang en 2,5 meter breed. Gewicht 2000Kg. Ik rij er gewoon 1400Km mee. En geen enkel probleem. Wel de overdrive uit. Hoop dat je er wat aan hebt en welkom op het forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob Kramer Geplaatst February 16, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2006 En het reservewiel op het dak! Dat is dus het antwoord voor iedereen met een LPGtank achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
www.jeepie.nl Geplaatst February 16, 2006 Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2006 En het reservewiel op het dak! Dat is dus het antwoord voor iedereen met een LPGtank achterin. Kan maar ik rij niet op LPG. Maar als je ruimte nodig hebt is het een oplossing. De gegevens van deze beugel voor het reseve wiel staan ook op het forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acro Geplaatst February 17, 2006 Rapporteren Share Geplaatst February 17, 2006 Das geen sleurhut meer...... Das een sleurhuis. Nie van dat benauwde. Wat doet tie dan? 1:3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
www.jeepie.nl Geplaatst February 17, 2006 Rapporteren Share Geplaatst February 17, 2006 Das geen sleurhut meer...... Das een sleurhuis.Nie van dat benauwde. Wat doet tie dan? 1:3? Nee als ik tussen de 80 en 100 rij..... Wat denk je..... Gewoon 1 op 5 Niet slecht........toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob Kramer Geplaatst February 17, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 17, 2006 Okee,volgende vraag,heeft de GC een distributieriem of ketting? Het eerste dat ik bij mijn Dodge (5,2 liter V8) heb gedaan is de distributie vervangen door een high performance. Standaard zit daar een aluminium tandwiel in met-zit je goed-nylon tanden. Dat maakt em stiller,zegt meneer Chrysler. Daar was na een paar jaar trouwe dienst dus wel wat ruimte in gekomen... Enne die VC waar ik hier over lees,heeft B&S die ook? Of is de 242 een "bolt in". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst February 18, 2006 Rapporteren Share Geplaatst February 18, 2006 ja simpel klusje http://jeephorizons.com/tech/tcase.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.