Spring naar bijdragen

Overloon zondag 29 februari


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

dag bull,

ik kom uit petten, vanuit alkmaar dus

als het een stadion van een voetbalclub is, bij deze ik heb geen verstand van voetbal!

maar een mac kan ik meestal wel vinden, zoals afgelopen zondag in almere laugh.gif

maar is dit in een industrie terrein of weet je misschien de straatnaam?

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Menno wel eerst naar Arnhem rijden over de A12 en dan richting Nimwegen.

Anders ga je via de A50 naar Nimwegen. Is opzich niet errug maar dan kom je niet langs het Gelredome.

Mocht je wel via de A50 rijden daarna gewoon Venlo aanhouden de A73 op. Dan door naar Venray en Overloon.

Zien je morgen dan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overloon was Top,

ondanks

File rijden in de zware modder, zelfs met 2 rijen breed.

Dit keer geen lampglas verloren, ook geen bumper(Darkwolf was er nie) voorbij zien vliegen.

En eindelijk na al die maanden m'n sleeplint moeten gebruiken biggrin.gif hij was wit.

En Menno karakter hoor om om 6:30 in jeepie te stappen om om 8:30 in Arnhem te zijn.

Tot over 2 weken JCN GPS A La Veluwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep was een top dagje, heerlijk weer. Leuk terrein en nog redelijk wat sneeuw maakten het compleet.

Daarbij vond ik het weer supergezellig met iedereen al heb ik er wel een paar gemist wink.gif

Special thnx to LadyJeep voor het afstaan van haar bijrijders positie deze dag tongue.gifwink.gif

Foto's komen eraan 101 stuks van mij iig. Een ieder die nog foto's heeft graag mailen naar mav@jeepforum.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...