Spring naar bijdragen

Overloon zondag 29 februari


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zoooo... ook weer terug.. remmetjes werken prima smile.gif

Jeep is ook alweer schoon gespoten, vooral de wielen.

Alleen.. nou heb ik een klein probleempje...

...Hij doet ut nie meer.. sad.gif

Iets verkeer geraakt denk ik met onder de motorkap schoonspuiten, want hij geeft geen vonk meer. Dat wordt dus weer zoeken deze week..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ogdak,

Volgesn mij was Dennis een beetje moe ken er nog een MO is totaal van deze wereld (toch iets te veel van het goede) al dat gevlieg dry.gifdry.gif

Maar ja is ze voorlopig even rustig.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor een TOP dag in Overloon en natuurlijk speciaal onze ED die regelmatig moest ingrijpen op:

EN NU laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Greetings en tot het volgende evenement.

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer leuk vandaag. Jammer dat de auto's nog een beetje aan de schone kant waren. ( Op Ed na dan smile.gif ) Of was dat die wasbeurt die over geslagen was door de bijrijder van het vorige evenement? wink.gif

Ach ja, ik keb Mav wel vies gekregen en het is geleend zei hij tegen mij. Verheug me al op zijn revange:P

We hebben nu alweer zin in het volgende evenement. De worshippy.gifPoetskoetsen worshippy.gif Veluwe GPS tour yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BULL@Feb 29 2004, 21:36

Ik wil jullie allemaal bedanken voor een TOP dag in Overloon en natuurlijk speciaal onze ED die regelmatig moest ingrijpen

je bedoelt hier mijn zeker wel mee hé

maar goed ik heb super genoten ondanks dat het niet altijd met 2 vingers in mn neus ging sad.gif

(meestal met 1) laugh.gif

en die ed zon man moet je er gewoon bij hebben, echt lache

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar goed ik heb super genoten ondanks dat het niet altijd met 2 vingers in mn neus ging sad.gif  

Volgende keer gewoon 2 vingers van één hand nemen en niet van elke hand één vinger. Je zal dan zien dat het veel makkelijker rijd als je een hand aan het stuur kan houden. biggrin.gif

Zelfs Dennis begrijpt dat het met 2 vingers van 1 hand moet. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...